BRAND MARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000657879
NIP
5213763440
REGON
366326873

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
706 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
208 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JANA PAWŁA II, 43A
Kod pocztowy
01-001
Rejestracja
2017-01-12
Rozpoczęcie działalności
2017-01-12
Kapitał zakładowy
624000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand market osiągnęła 705 734 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 633 251 zł. Pozostałe przychody to 72 483 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 425 040 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 208 210 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 140 905 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 705 734 zł w 2022 roku.
• 342 264 zł w 2021 roku.
• 77 302 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 47 637 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 208 210 zł w 2022 roku.
• 154 562 zł w 2021 roku.
• 23 076 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brand market wynosi 2 040 585 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 737 255 zł a 3 932 025 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 367 452 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 040 585 zł w 2022 roku.
• 1 427 520 zł w 2021 roku.
• 591 706 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand market wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,07% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 192 147 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Brand market wyniosły 403 899 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 48% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 38 429 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 192 147 zł w 2022 roku
• 25 545 zł w 2021 roku
• 21 245 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 39% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brand market wyniosła 1 454 095 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 80 226 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 373 869 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 454 095 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 983 006 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 471 089 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 236 814 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 454 095 zł w 2022 roku.
• 1 100 070 zł w 2021 roku.
• 713 884 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 36%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 30%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 502.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 500.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brand market wyniosły 471 089 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 454 095 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 94 218 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 471 089 zł w 2022 roku
• 325 274 zł w 2021 roku
• 116 726 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand market wykazała przychody na poziomie 705 734 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 228 802 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 20 592 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 208 210 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4118 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 592 zł w 2022 roku
• 15 286 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand market wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Tran Van posiada 624 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pham Thuy posiada 623 udziałów, które stanowią 49.9% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 17.11.2023 jest Tran Van kontrolujący 50% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 08.11.2021 do 17.11.2023 był Nguyen Văn kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 15.10.2021 do 08.11.2021 najwięcej udziałów posiadał Truong Van Phi. Jego udziały w tym czasie wynosiły 70%.

Podobne organizacje do BRAND MARKET

Organizacja Numer KRS
1
0000587247
2
0000344493
3
0000557053
4
0000511872
5
0000891830
6
0000086368
7
0000575848
8
0000146575
9
0000791003
10
0000472300
11
0000793823
12
0000755251
13
0000315358
14
0000459817
15
0000791054
16
0000744010
17
0000626923
18
0000113112
19
0000635752
20
0000615426
21
0000669628
22
0000780812
23
0000699214
24
0000417278
25
0000528519
26
0000241017
27
0000670284
28
0000785687
29
0000606735
30
0000898007