Dairyplan to globalny specjalista w dziedzinie handlu nabiałem. Organizacja zajmujesię zakupem i sprzedażą produktów mleczarskich na wszystkich kontynentach, nawiązując współpracę z szerokim gronem dostawców i odbiorców. Dzięki długoletniemu doświadczeniu, Dairyplan jest w stanie zaspokoić wymagania nawet najbardziej wymagających klientów. Firma eksportuje produkty najwyższej jakości, dostarczając je do najbardziej wymagających nabywców na świecie. Dairyplan szczyci się swoim zespołem, składającym się wyłącznie z ekspertów w swoich dziedzinach, co gwarantuje najwyższy standard usług. Firma stawia na budowanie długoterminowych relacji biznesowych, zapewniając wsparcie i doradztwo swoim partnerom, a jej priorytetem jest wspólny sukces prowadzonych przedsięwzięć.
W skrócie
Globalny handel nabiałem
Zakup i sprzedaż produktów mleczarskich
Eksport produktów najwyższej jakości
Długoterminowe relacje biznesowe
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Dairyplan osiągnęła 77 351 142 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 77 234 404 zł. Pozostałe przychody to 116 738 zł.
Całkowite koszty wyniosły 75 226 271 zł.
Zysk netto wyniósł 2 008 133 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 15 470 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 77 351 142 zł w 2022 roku.
• 14 498 506 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 401 627 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 008 133 zł w 2022 roku.
• 359 272 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dairyplan wynosi 61 303 978 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 704 018 zł a 193 377 856 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 260 046 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 61 303 978 zł w 2022 roku.
• 11 375 964 zł w 2021 roku.
• 3750 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dairyplan wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Dairyplan wyniosła 9 778 930 zł.
a
ktywa trwałe to 940 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 838 930 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 778 930 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 272 024 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 506 906 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 954 786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 778 930 zł w 2022 roku.
• 4 626 991 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Dairyplan wyniosły 7 506 906 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 778 930 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 501 381 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 506 906 zł w 2022 roku
• 4 262 719 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Dairyplan wykazała przychody na poziomie 77 351 142 zł.
Organizacja zarobiła 2 303 934 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 295 801 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 008 133 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 59 160 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 295 801 zł w 2022 roku
• 91 149 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Dairyplan wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.3%.