TIM Vertriebs GmbH to firma specjalizująca się w renowacji elementów architekturyzabytkowej, jak również w aranżacji oraz projektowaniu terenów zielonych. W obszarze działalności przedsiębiorstwa leży kompleksowe podejście do projektów, które obejmują zarówno duże inwestycje realizowane na zlecenie klientów instytucjonalnych oraz deweloperskich, jak i mniejsze projekty dla klientów indywidualnych. Firma oferuje różnorodne usługi związane z pielęgnacją terenów zielonych, w tym profesjonalne układanie trawnika z hodowanych, odpornych na warunki atmosferyczne, szlachetnych gatunków traw. Dodatkowo, TIM Vertriebs GmbH wdraża nowoczesne systemy automatycznego nawadniania z możliwością sterowania czasowego lub za pomocą czujników światła, co zwiększa efektywność i komfort użytkowania. W zakresie aranżacji dla klientów indywidualnych firma kładzie nacisk na funkcjonalność oraz minimalistyczny design, tworząc przestrzenie, które optycznie powiększają małe metraże, co sprawia, że są one atrakcyjne i praktyczne. Dzięki doświadczeniu oraz profesjonalizmowi, TIM Vertriebs GmbH zyskało reputację dostawcy wysokiej jakości usług w zakresie architektury krajobrazu i renowacji zabytków.
W skrócie
Renowacja architektury zabytkowej
Projektowanie i wykonawstwo terenów zielonych
Usługi dla instytucji i klientów indywidualnych
Układanie trawnika z odpornych gatunków
Automatyczne systemy nawadniania
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tim vertriebs gmbh osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6000 zł.
Strata netto wyniosła 6000 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1852 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6000 zł w 2020 roku.
• -2000 zł w 2019 roku.
• -196 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 0 zł w
2020 roku.
• 0 zł w
2019 roku.
• -196 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2020 roku.
• 0 zł w
2019 roku.
• 0 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tim vertriebs gmbh wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1139 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku.
• 3375 zł w 2019 roku.
• 3270 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tim vertriebs gmbh wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.
• 0,00% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tim vertriebs gmbh wyniosła 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -4000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 148 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5000 zł w 2020 roku.
• 3000 zł w 2019 roku.
• 4360 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -120%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 150%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -36.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tim vertriebs gmbh wyniosły 8000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 160%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8000 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 53.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 160% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Organizacja Tim vertriebs gmbh wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 16% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on NaN%.