Organizacja Marketing navigator osiągnęła 861 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 861 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2951 zł.
Strata netto wyniosła 2090 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 861 zł w 2020 roku.
• -123 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2090 zł w 2020 roku.
• -9095 zł w 2019 roku.
• -8682 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing navigator wynosi 574 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2153 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 191 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 574 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing navigator wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing navigator wyniosła 539 zł.
a
ktywa obrotowe to 539 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3013 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -27 550 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 562 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1120 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3013 zł w 2020 roku.
• 4930 zł w 2019 roku.
• 5172 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -69%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła -85%.
Marża netto wyniosła -243%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -66.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -449.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -518.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing navigator wyniosły 30 562 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3013 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,014%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 562 zł w 2020 roku
• 27 390 zł w 2019 roku
• 18 537 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 280.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1014% w 2020 roku
• 556% w 2019 roku
• 358% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing navigator wykazała przychody na poziomie 861 zł.
Organizacja zarobiła -2090 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2090 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Marketing navigator wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 16% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.000002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Całus Marta
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.