WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU, A W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Kampania budowlana talan osiągnęła 26 945 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 26 945 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 78 616 zł.
Strata netto wyniosła 51 671 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -94 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 26 945 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 946 972 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -23 497 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -51 671 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 13 541 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kampania budowlana talan wynosi 17 963 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 67 362 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -94 050 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 963 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 713 498 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kampania budowlana talan wynosi 0,19%. To oznacza, że firma ma szansę 0,19% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,062% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,19% w 2020 roku.
• 0,05% w 2019 roku.
• 0,02% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kampania budowlana talan wyniosła -24 684 zł.
a
ktywa obrotowe to -24 684 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła -24 684 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -55 363 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 678 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -27 890 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• -24 684 zł w 2020 roku.
• 250 938 zł w 2019 roku.
• 194 837 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 209%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła -189%.
Marża netto wyniosła -192%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 59.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -65.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -65.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kampania budowlana talan wyniosły 30 678 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła -24 684 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to -124%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1497 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 678 zł w 2020 roku
• 254 629 zł w 2019 roku
• 157 478 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 61.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• -124% w 2020 roku
• 101% w 2019 roku
• 81% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kampania budowlana talan wykazała przychody na poziomie 26 945 zł.
Organizacja zarobiła -51 671 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -51 671 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1471 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 3176 zł w 2018 roku
Organizacja Kampania budowlana talan wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.00003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Levchenko Oleksandr
posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
Tomczak Jakub
posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.