Organizacja Pure brand concept osiągnęła 104 180 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 104 180 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 37 925 zł.
Zysk netto wyniósł 66 255 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 20 746 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 104 180 zł w 2022 roku.
• 162 821 zł w 2021 roku.
• 144 464 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 40 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 66 255 zł w 2022 roku.
• -106 168 zł w 2021 roku.
• -50 749 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pure brand concept wynosi 334 473 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 927 569 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 64 767 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 334 473 zł w 2022 roku.
• 108 547 zł w 2021 roku.
• 96 309 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pure brand concept wyniosła 111 441 zł.
a
ktywa trwałe to 56 706 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 735 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 111 441 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -488 897 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 600 338 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -100 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 111 441 zł w 2022 roku.
• 145 361 zł w 2021 roku.
• 241 224 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -14%.
Marża operacyjna wyniosła 64%.
Marża netto wyniosła 64%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 194.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6043.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6066.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pure brand concept wyniosły 600 338 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 111 441 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 539%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 68 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 600 338 zł w 2022 roku
• 655 513 zł w 2021 roku
• 645 208 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 88.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 539% w 2022 roku
• 451% w 2021 roku
• 267% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pure brand concept wykazała przychody na poziomie 104 180 zł.
Organizacja zarobiła 66 255 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 66 255 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Pure brand concept wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0001%.