PURE BRAND CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000643510
NIP
7010626271
REGON
365705150

Podsumowanie

aktywa
111 tys.
przychód
104 tys.
zysk
66 tys.
wartość firmy
334 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MIKOŁAJA KOPERNIKA, 32
Kod pocztowy
00-336
Rejestracja
2016-10-25
Rozpoczęcie działalności
2016-10-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁACZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pure brand concept osiągnęła 104 180 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 104 180 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 37 925 zł.
Zysk netto wyniósł 66 255 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 20 746 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 104 180 zł w 2022 roku.
• 162 821 zł w 2021 roku.
• 144 464 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 40 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 66 255 zł w 2022 roku.
• -106 168 zł w 2021 roku.
• -50 749 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pure brand concept wynosi 334 473 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 927 569 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 64 767 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 334 473 zł w 2022 roku.
• 108 547 zł w 2021 roku.
• 96 309 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pure brand concept wyniosła 111 441 zł.
a
ktywa trwałe to 56 706 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 735 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 111 441 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -488 897 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 600 338 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -100 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 111 441 zł w 2022 roku.
• 145 361 zł w 2021 roku.
• 241 224 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -14%.
Marża operacyjna wyniosła 64%.
Marża netto wyniosła 64%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 194.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6043.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6066.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pure brand concept wyniosły 600 338 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 111 441 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 539%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 68 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 600 338 zł w 2022 roku
• 655 513 zł w 2021 roku
• 645 208 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 88.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 539% w 2022 roku
• 451% w 2021 roku
• 267% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pure brand concept wykazała przychody na poziomie 104 180 zł.
Organizacja zarobiła 66 255 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 66 255 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Pure brand concept wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Krych Agnieszka posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Lewandowski Aleksandra posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 18.01.2021 jest Krych Agnieszka kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.03.2020 do 18.01.2021 była Krych Agnieszka kontrolująca 80% udziałów.
W okresie od 14.11.2018 do 10.03.2020 najwięcej udziałów posiadała Krych Agnieszka . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.