SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Sztuka Reklamy to kreatywne studio marketingowe, które stawia na jakość oferowanychusług, zamiast ich ilości. Specjalizuje się w projektowaniu graficznym oraz tworzeniu responsywnych stron internetowych, używając WordPressa. Od ponad ośmiu lat firma zdobywa doświadczenie na rynku, współpracując z klientami lokalnymi oraz dużymi korporacjami, dostosowując swoje usługi do indywidualnych potrzeb każdej z firm. Sztuka Reklamy wyróżnia się podejściem partnerskim do klientów oraz dbałością o estetykę i skuteczność działań marketingowych. Ich oferta obejmuje takie usługi jak projektowanie identyfikacji wizualnej, przygotowywanie materiałów poligraficznych, a także kompleksową obsługę marketingową. Dzięki setkom zrealizowanych projektów, studio może poszczycić się licznymi pozytywnymi opiniami klientów, którzy doceniają profesjonalizm oraz indywidualne podejście zespołu.
W skrócie
Projektowanie i tworzenie stron internetowych na platformie WordPress
Opracowywanie identyfikacji wizualnej dla firm i instytucji
Usługi graficzne obejmujące materiały poligraficzne, takie jak ulotki, katalogi, czy opakowania
Zarządzanie kampaniami reklamowymi online, w tym Adwords
Dostosowanie rozwiązań marketingowych do indywidualnych potrzeb klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Sztuka reklamy osiągnęła 444 984 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 440 681 zł. Pozostałe przychody to 4303 zł.
Całkowite koszty wyniosły 420 163 zł.
Zysk netto wyniósł 20 519 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 74 164 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 444 984 zł w 2023 roku.
• 482 694 zł w 2022 roku.
• 331 851 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 20 519 zł w 2023 roku.
• 68 642 zł w 2022 roku.
• 664 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sztuka reklamy wynosi 566 735 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
188 004 zł a 1 112 460 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 89 210 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 566 735 zł w 2023 roku.
• 819 978 zł w 2022 roku.
• 396 026 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sztuka reklamy wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sztuka reklamy wyniosła 269 814 zł.
a
ktywa obrotowe to 269 814 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 269 814 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 250 672 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 142 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 532 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 269 814 zł w 2023 roku.
• 319 943 zł w 2022 roku.
• 297 623 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sztuka reklamy wyniosły 19 142 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 269 814 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2748 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 142 zł w 2023 roku
• 21 789 zł w 2022 roku
• 68 112 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sztuka reklamy wykazała przychody na poziomie 444 984 zł.
Organizacja zarobiła 23 313 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2794 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 20 519 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 466 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2794 zł w 2023 roku
• 2042 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku