SMART MEDIA to innowacyjny portal internetowy, który funkcjonuje jako rzetelneźródło informacji w branży IT. Od momentu swojego powstania w 2002 roku, serwis dostarcza aktualności dotyczące najnowszych osiągnięć w dziedzinie technologii, oferując różnorodne artykuły, analizy oraz wideo-relacje z wydarzeń branżowych. W skład jego oferty wchodzą tematy związane z chmurą obliczeniową, cyberbezpieczeństwem, e-commerce oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie elektroniki użytkowej i gamingowej. SMART MEDIA wyróżnia się poprzez zestawienie informacji z różnych segmentów rynku, co pozwala użytkownikom na kompleksowe spojrzenie na rozwój technologiczny. Portal ten odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu opinii branżowej oraz w integracji społeczności zainteresowanej nowymi technologiami.
W skrócie
Dostarcza wiadomości i analizy w branży IT
Pokrywa tematy z zakresu chmury, bezpieczeństwa, e-commerce
Oferuje wideo-relacje i reportaże z wydarzeń technologicznych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Smart media osiągnęła 1 670 623 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 670 623 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 240 487 zł.
Zysk netto wyniósł 430 136 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 256 856 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 670 623 zł w 2023 roku.
• 1 155 746 zł w 2022 roku.
• 938 299 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 64 498 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 430 136 zł w 2023 roku.
• 517 800 zł w 2022 roku.
• 423 278 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart media wynosi 4 057 684 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 223 392 zł a 6 524 756 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 629 261 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 057 684 zł w 2023 roku.
• 3 928 079 zł w 2022 roku.
• 3 016 675 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smart media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart media wyniosła 1 821 456 zł.
a
ktywa trwałe to 7523 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 813 934 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 821 456 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 631 189 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 190 267 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 294 123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 821 456 zł w 2023 roku.
• 1 565 278 zł w 2022 roku.
• 1 033 331 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart media wyniosły 190 267 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 821 456 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 414 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 190 267 zł w 2023 roku
• 116 768 zł w 2022 roku
• 102 621 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart media wykazała przychody na poziomie 1 670 623 zł.
Organizacja zarobiła 485 463 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 55 327 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 430 136 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7524 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 55 327 zł w 2023 roku
• 54 509 zł w 2022 roku
• 43 114 zł w 2021 roku