Adres
UL. KRAWIECKA, 10ABC
Rozpoczęcie działalności
2016-07-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI WE WSZYSTKICH SPRAWACH, ZARÓWNO NIEMAJĄTKOWYCH JAK I MAJĄTKOWYCH, MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO (SAMODZIELNIE) KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1. CELEM GŁÓWNYM FUNDACJI JEST DZIAŁANIE NA RZECZ EDUKACJI. 2. CELE SZCZEGÓŁOWE TO: 1) WSPIERANIE RODZICÓW W SPEŁNIANIU OBOWIĄZKU SZKOLNEGO LUB OBOWIĄZKU NAUKI POPRZEZ ZAPEWNIENIE DZIECIOM WARUNKÓW DO REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ OBOWIĄZUJĄCEJ NA DANYM ETAPIE KSZTAŁCENIA. 2) UPOWSZECHNIANIE EDUKACJI DEMOKRATYCZNEJ CZYLI EDUKACJI OPARTEJ NA ŚWIADOMYM, DOBROWOLNYM ZDOBYWANIU WIEDZY W SPOŁECZNOŚCI GWARANTUJĄCEJ KAŻDEMU RÓWNE PRAWA I SZACUNEK. 3) PROWADZENIE I PROMOWANIE INNOWACYJNEJ I ALTERNATYWNEJ DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ I EDUKACYJNEJ NA RÓŻNYCH SZCZEBLACH KSZTAŁCENIA. 4) ZMIANA SYSTEMU KSZTAŁCENIA UCZNIÓW I NAUCZYCIELI. 5) UPOWSZECHNIENIE NOWOCZESNYCH METOD EDUKACYJNYCH Z ZAKRESU NAUK: HUMANISTYCZNYCH, SPOŁECZNO-EKONOMICZNYCH, PRZYRODNICZYCH, INŻYNIERYJNYCH ORAZ NAUK ŚCISŁYCH. 6) DZIAŁANIE NA RZECZ ŚRODOWISK ZAGROŻONYCH PATOLOGIĄ I MARGINALIZACJĄ SPOŁECZNĄ. 7) WSPIERANIE AKTYWNOŚCI KULTURALNEJ, ARTYSTYCZNEJ, SPORTOWEJ, EKOLOGICZNEJ I PROSPOŁECZNEJ. 8) WSPIERANIE ROZWOJU RODZINY ROZUMIANEJ JAKO MIEJSCE TWÓRCZEGO WZRASTANIA ZARÓWNO DZIECI, JAK I DOROSŁYCH. 9) PROPAGOWANIE WIEDZY NIEZALEŻNEJ ŚWIATOPOGLĄDOWO. 10) PROMOWANIE KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO DZIECI I RODZICÓW. 11) KSZTAŁTOWANIE POSTAW TOLERANCJI I RÓWNOŚCI. 12) PROPAGOWANIE SZEROKO ROZUMIANYCH POSTAW PROZDROWOTNYCH, W KONTEKŚCIE MEDYCZNYM, PSYCHOLOGICZNYM I SPOŁECZNYM. 13) WSPIERANIE DIALOGU SPOŁECZNEGO. 14) PROPAGOWANIE IDEI ODPOWIEDZIALNOŚCI SPOŁECZNEJ BIZNESU. 15) PROPAGOWANIE IDEI SAMORZĄDNOŚCI I PARTYCYPACJI. 16) WSPIERANIE PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEDSZKOLNEJ I SZKOLNEJ. 17) WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECI. 18) DZIAŁANIE NA RZECZ NIEPEŁNOSPRAWNYCH I OSÓB W WIEKU EMERYTALNYM (SENIORÓW). 19) WSPIERANIE INTEGRACJI MIĘDZYPOKOLENIOWEJ. 20) PRZECIWDZIAŁANIE WSZELAKIEGO RODZAJU UZALEŻNIENIOM. 21) SPOŁECZNA I ZAWODOWA INTEGRACJA I REINTEGRACJA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM. 22) ZMNIEJSZANIE OBSZARÓW NIEDOŻYWIENIA WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY. 23) PRZECIWDZIAŁANIE PRZEMOCY. 24) INICJOWANIE, WSPIERANIE I REALIZOWANIE DZIAŁAŃ ORAZ PRZEDSIĘWZIĘĆ EDUKACYJNYCH, OŚWIATOWYCH, DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZYCH, LECZNICZO-OPIEKUŃCZYCH, KULTURALNYCH, REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWYCH, SPOŁECZNYCH, TERAPEUTYCZNYCH, REWALIDACYJNYCH, REHABILITACYJNYCH, CHARYTATYWNYCH I PROMOCYJNO-INFORMACYJNYCH. 25) DZIAŁANIE I WSPIERANIE ROZWOJU ZAWODOWEGO, W TYM ROZWOJU ZAWODOWEGO SZEROKO ROZUMIANEJ KADRY FUNDACJI. 26) WSPIERANIE W RAMACH CELÓW STATUTOWYCH SZEROKO ROZUMIANEJ KADRY FUNDACJI I CZŁONKÓW ICH NAJBLIŻSZEJ RODZINY. 27) PROMOCJA I ROZWÓJ WOLONTARIATU.