BRANDGLOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000627622
NIP
7543123207
REGON
364910059

Podsumowanie

aktywa
25 tys.
przychód
440 tys.
zysk
-36 tys.
wartość firmy
294 tys.
Podstawowe info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
OPOLE
Adres
UL. TECHNOLOGICZNA, 2
Kod pocztowy
45-839
Rejestracja
2016-07-08
Rozpoczęcie działalności
2016-07-08
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU, DZIAŁAJĄC SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandglow osiągnęła 440 321 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 440 321 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 476 421 zł.
Strata netto wyniosła 36 100 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -13 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 440 321 zł w 2022 roku.
• 388 484 zł w 2021 roku.
• 353 711 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -8205 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -36 100 zł w 2022 roku.
• -38 533 zł w 2021 roku.
• 22 731 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandglow wynosi 293 547 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 100 802 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -13 718 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 293 547 zł w 2022 roku.
• 258 990 zł w 2021 roku.
• 326 731 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandglow wyniosła 24 965 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 965 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 965 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -89 623 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 114 588 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 965 zł w 2022 roku.
• 49 391 zł w 2021 roku.
• 58 746 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -145%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandglow wyniosły 114 588 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 965 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 459%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 497 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 114 588 zł w 2022 roku
• 92 092 zł w 2021 roku
• 62 914 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 73 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 459% w 2022 roku
• 186% w 2021 roku
• 107% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandglow wykazała przychody na poziomie 440 321 zł.
Organizacja zarobiła -36 100 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -36 100 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandglow wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gajos Beata posiada 299 udziałów, które stanowią 99.7% firmy.
Największym udziałowcem od 29.04.2020 jest Gajos Beata kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.07.2016 do 29.04.2020 była Gajos Beata kontrolująca 75% udziałów.