SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI ZOBOWIĄZAŃ DO RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 25.000ZŁ (DWADZIEŚCIA PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZAŚ DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI ZOBOWIĄZAŃ POWYŻEJ TEJ KWOTY WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Biuro obsługi transportu i spedycji osiągnęła 428 414 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 428 414 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 490 923 zł.
Strata netto wyniosła 62 509 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 88 171 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 428 414 zł w 2020 roku.
• 298 716 zł w 2019 roku.
• 822 305 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -13 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -62 509 zł w 2020 roku.
• -73 567 zł w 2019 roku.
• 30 603 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biuro obsługi transportu i spedycji wynosi 285 609 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 071 034 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 58 781 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 285 609 zł w 2020 roku.
• 199 144 zł w 2019 roku.
• 670 615 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Biuro obsługi transportu i spedycji wynosi 0,31%. To oznacza, że firma ma szansę 0,31% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,092% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,31% w 2020 roku.
• 0,28% w 2019 roku.
• 0,19% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Biuro obsługi transportu i spedycji wyniosła 742 385 zł.
a
ktywa obrotowe to 742 385 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 742 385 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -178 882 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 921 267 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 233 980 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 742 385 zł w 2020 roku.
• 688 764 zł w 2019 roku.
• 719 832 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża netto wyniosła -15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Biuro obsługi transportu i spedycji wyniosły 921 267 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 742 385 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 124%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 269 138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 921 267 zł w 2020 roku
• 805 136 zł w 2019 roku
• 762 637 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 52.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 124% w 2020 roku
• 117% w 2019 roku
• 106% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Biuro obsługi transportu i spedycji wykazała przychody na poziomie 428 414 zł.
Organizacja zarobiła -62 509 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -62 509 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Biuro obsługi transportu i spedycji wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Działalność pozostałych agencji transportowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Juszczak Michał
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Podobne organizacje do BIURO OBSŁUGI TRANSPORTU I SPEDYCJI