MARKETING MASTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000600593
NIP
5252646566
REGON
363703520

Podsumowanie

aktywa
5 tys.
przychód
0
zysk
-8 tys.
wartość firmy
4 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
STAWKI, 3A
Kod pocztowy
00-193
Rejestracja
2016-02-08
Rozpoczęcie działalności
2016-02-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing master osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8296 zł.
Strata netto wyniosła 8296 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -9182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 501 zł w 2021 roku.
• 288 876 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -4209 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -8296 zł w 2022 roku.
• -5019 zł w 2021 roku.
• -222 956 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing master wynosi 3634 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 19 380 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -18 154 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3634 zł w 2022 roku.
• 10 189 zł w 2021 roku.
• 192 584 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing master wyniosła 5335 zł.
a
ktywa obrotowe to 5335 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 490 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 490 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -3395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5335 zł w 2022 roku.
• 18 060 zł w 2021 roku.
• 105 881 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -156%.
Marża operacyjna wyniosła -1,803,467%.
Marża netto wyniosła -1,803,467%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -42.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -360700.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -360699 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing master wyniosły 490 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5335 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -951 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 490 zł w 2022 roku
• 4919 zł w 2021 roku
• 354 884 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
• 335% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing master wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -8296 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -8296 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -447 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing master wykazała zysk netto większy niż 18% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000000003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 18% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 17% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 13% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000000003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Alpha Bio Polska posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Majerczak Maciej posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Frączkiewicz Wojciech posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Mizyn Leszek posiada 12 udziałów, które stanowią 12% firmy.
Największym udziałowcem od 25.09.2018 jest Alpha Bio Polska kontrolujący 50% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.02.2016 do 25.09.2018 była Alpha Bio Polska kontrolująca 50% udziałów.