Województwo
WIELKOPOLSKIE
Rozpoczęcie działalności
2016-01-18
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU STOWARZYSZENIA WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELAMI STOWARZYSZENIA JEST: 1. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ, OPIEKUŃCZEJ, KULTURALNEJ I SPORTOWO-REKREACYJNEJ, ZWŁASZCZA W ZAKRESIE ORGANIZOWANIA, WSPIERANIA, INICJOWANIA, CZY POMOCY NA RZECZ ŚRODOWISKA SZKOLNEGO, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM UCZNIÓW ORAZ ICH RODZIN, JAK RÓWNIEŻ EWENTUALNYCH OPIEKUNÓW PRAWNYCH; 2. W SZCZEGÓLNY SPOSÓB DZIAŁALNOŚĆ OPISANA W PUNKCIE POWYŻSZYM (W PUNKCIE PIERWSZYM NINIEJSZEGO PARAGRAFU) MUSI UWZGLĘDNIAĆ POTRZEBY MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ I MŁODZIEŻY, KTÓRA POZOSTAJE W TRUDNEJ SYTUACJI MATERIALNEJ; 3. MODERNIZOWANIE BAZY SZKOŁY, NIEZBĘDNEJ DO PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ, OPIEKUŃCZEJ, KULTURALNEJ I SPORTOWO-REKREACYJNEJ; 4. WIELOKIERUNKOWE INICJOWANIE I WSPIERANIE RÓŻNEGO RODZAJU PRZEDSIĘWZIĘĆ EDUKACYJNO-KULTURALNYCH; 5. WSPIERANIE WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU UCZNIÓW, NA PRZYKŁAD PRZEZ ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH; 6. ZBIERANIE FUNDUSZY NA STYPENDIA DLA UCZNIÓW; 7. POZYSKIWANIE FUNDUSZY NA REMONTY, WYPOSAŻENIE SZKOŁY, JAK RÓWNIEŻ NA POMOCE DYDAKTYCZNE; 8. PROMOWANIE EDUKACJI SPORTOWEJ I SZERZENIE KULTURY FIZYCZNEJ; 9. WSPIERANIE RODZICÓW I PRAWNYCH OPIEKUNÓW W PEŁNIONYCH PRZEZ NICH FUNKCJACH WYCHOWAWCZYCH; 10. PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ UCZNIÓW ZE STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI; 11. WSPIERANIE SZKOŁY W ZAKRESIE PROMOWANIA OCHRONY I PROMOCJI ZDROWIA ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA PATOLOGIOM SPOŁECZNYM; 12. WSPOMAGANIE SZKOŁY W DZIAŁANIACH NA RZECZ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ ORAZ ROZWIJANIA KONTAKTÓW I WSPÓŁPRACY MIĘDZY INSTYTUCJAMI OŚWIATOWYMI, W TYM ZE SZKOŁAMI ZAGRANICZNYMI; 13. UPOWSZECHNIANIE KULTURY, SZTUKI I TRADYCJI, JAK RÓWNIEŻ EKOLOGII, OCHRONY ŚRODOWISKA I DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO.