Roboticket to nowoczesna platforma biletowa skoncentrowana na sportach zawodowychoraz fanach. Dostarcza innowacyjne rozwiązania, które upraszczają proces zakupu biletów, zwiększają zaangażowanie fanów oraz nagradzają ich, co przekłada się na długoterminową lojalność. Platforma umożliwia automatyzację i uproszczenie wielu ręcznych zadań związanych z obsługą biletów, co jest niezbędne, gdy współpracuje się z tysiącami fanów. Roboticket oferuje kompleksowy ekosystem biletowy, obsługujący różne typy biletów, w tym bilety elektroniczne oraz zaawansowane zarządzanie miejscami. Integracja z systemami kontroli dostępu oraz elastyczność w korzystaniu z interfejsu API to tylko niektóre z unikalnych aspektów, które wyróżniają tę platformę. Dzięki prostym i wygodnym możliwością sprzedaży biletów przez sklep internetowy oraz aplikację mobilną, Roboticket stawia na doskonałe doświadczenie fanów na wszystkich urządzeniach. Wspiera wielojęzyczny i wielowalutowy interfejs użytkownika oraz zapisuje wszystkie dane w jednym miejscu, co ułatwia zarówno zakupy, jak i zarządzanie członkostwem oraz planami płatności. Rozwój cyfrowej transformacji w obszarze sprzedaży biletów, inteligencka biznesowa oraz łatwe integracje z osobami trzecimi czynią z Roboticket istotnego gracza na rynku biletów sportowych.
W skrócie
Umożliwia łatwy zakup biletów na wydarzenia sportowe.
Automatyzuje procesy związane z sprzedażą biletów.
Obsługuje bilety elektroniczne i zaawansowane zarządzanie miejscami.
Integruje się z systemami kontroli dostępu.
Oferuje aplikację mobilną dla wygodnego dostępu do biletów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Roboticket osiągnęła 8 376 375 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 339 723 zł. Pozostałe przychody to 36 652 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 846 124 zł.
Zysk netto wyniósł 1 493 598 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 151 442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 376 375 zł w 2023 roku.
• 8 707 743 zł w 2022 roku.
• 4 088 344 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 225 547 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 493 598 zł w 2023 roku.
• 1 688 573 zł w 2022 roku.
• 197 409 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Roboticket wynosi 14 473 258 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 914 615 zł a 20 940 938 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 118 276 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 473 258 zł w 2023 roku.
• 14 353 872 zł w 2022 roku.
• 4 043 184 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Roboticket wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Roboticket wyniosła 5 173 272 zł.
a
ktywa trwałe to 394 676 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 778 596 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 173 272 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 886 153 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 287 119 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 734 325 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 173 272 zł w 2023 roku.
• 3 943 824 zł w 2022 roku.
• 2 034 589 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Roboticket wyniosły 1 287 119 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 173 272 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 136 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 287 119 zł w 2023 roku
• 1 551 269 zł w 2022 roku
• 1 330 607 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 65% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Roboticket wykazała przychody na poziomie 8 376 375 zł.
Organizacja zarobiła 1 537 501 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 43 903 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 493 598 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2719 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 43 903 zł w 2023 roku
• 80 696 zł w 2022 roku
• 16 107 zł w 2021 roku