SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ SPÓŁKA SMART DIGITAL MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W KATOWICACH. SPOSÓB REPREZENTACJI W SPÓŁCE SMART DIGITAL MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. ZARZĄD SPÓŁKI SMART DIGITAL MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: WOJCIECH OCZKO - CZŁONEK ZARZĄDU, SYLWESTER RESPONDEK - CZŁONEK ZARZĄDU.
Organizacja Smart digital media osiągnęła 12 533 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8915 zł. Pozostałe przychody to 3617 zł.
Całkowite koszty wyniosły 219 121 zł.
Strata netto wyniosła 210 206 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 190 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 533 zł w 2021 roku.
• 66 298 zł w 2020 roku.
• 1 893 036 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -29 044 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -210 206 zł w 2021 roku.
• -796 441 zł w 2020 roku.
• -364 509 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart digital media wynosi 8355 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 31 332 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 460 422 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8355 zł w 2021 roku.
• 44 199 zł w 2020 roku.
• 1 262 024 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smart digital media wynosi 3,78%. To oznacza, że firma ma szansę 3,78% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,799% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,78% w 2021 roku.
• 2,24% w 2020 roku.
• 0,99% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart digital media wyniosła 1 276 815 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 276 815 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 276 815 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 009 243 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 286 059 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -441 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 276 815 zł w 2021 roku.
• 1 542 769 zł w 2020 roku.
• 2 341 454 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła -521%.
Marża netto wyniosła -1,677%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -130.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -419 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart digital media wyniosły 3 286 059 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 276 815 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 257%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 286 059 zł w 2021 roku
• 3 341 806 zł w 2020 roku
• 3 344 050 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 257% w 2021 roku
• 217% w 2020 roku
• 143% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart digital media wykazała przychody na poziomie 12 533 zł.
Organizacja zarobiła -210 206 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -210 206 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Smart digital media wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.00005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki