PARTNER INTERIORS to marka rodzinna stanowiąca część firmy PARTNER TARGI, z siedzibąw Poznaniu. Swoje usługi oferuje od 30 lat, łącząc doświadczenie zdobyte w branży targowej z ofertą skierowaną do klientów indywidualnych oraz komercyjnych. Specjalizuje się w kompleksowym wyposażeniu wnętrz mieszkalnych oraz biurowych. Firma realizuje projekty, dostarcza meble na wymiar, a także oferuje prace wykończeniowe, co wyróżnia ją na tle konkurencji. PARTNER INTERIORS proponuje szeroki zakres usług: od architektury wnętrz po obsługę związaną z nowoczesnymi showroomami oraz ekspozytorami. Dodatkowo, oferta obejmuje rozwiązania dotyczące modernizacji wnętrz komercyjnych i usług ogrodowych, w tym domków całorocznych. Posiada również w pełni wyposażone stolarnie, studi graficzne oraz realizuje usługi elektryczne, co sprawia, że jest w stanie zapewnić kompleksową obsługę swoich klientów w jednym miejscu.
W skrócie
Projektowanie i realizacja wnętrz komercyjnych oraz prywatnych
Produkcja mebli na wymiar
Prace wykończeniowe i modernizacja wnętrz
Usługi architektury ogrodowej i domków całorocznych
Kompleksowa obsługa obejmująca usługi stolarskie, lakiernicze, graficzne i elektryczne
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Partner targi osiągnęła 28 194 267 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 27 227 908 zł. Pozostałe przychody to 966 359 zł.
Całkowite koszty wyniosły 26 107 474 zł.
Zysk netto wyniósł 1 120 434 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 508 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 28 194 267 zł w 2023 roku.
• 18 146 009 zł w 2022 roku.
• 6 939 415 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -49 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 120 434 zł w 2023 roku.
• 1 923 956 zł w 2022 roku.
• 416 935 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Partner targi wynosi 24 193 987 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
916 075 zł a 70 485 667 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 769 564 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 193 987 zł w 2023 roku.
• 20 450 721 zł w 2022 roku.
• 6 294 019 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Partner targi wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,26% w 2022 roku.
• 2,37% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Partner targi wyniosła 6 476 790 zł.
a
ktywa trwałe to 210 119 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 266 670 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 476 790 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 221 434 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 255 356 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 617 057 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 476 790 zł w 2023 roku.
• 4 733 626 zł w 2022 roku.
• 3 659 622 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Partner targi wyniosły 5 255 356 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 476 790 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 666 725 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 255 356 zł w 2023 roku
• 3 856 881 zł w 2022 roku
• 4 706 832 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2023 roku
• 81% w 2022 roku
• 129% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Partner targi wykazała przychody na poziomie 28 194 267 zł.
Organizacja zarobiła 1 345 069 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 224 635 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 120 434 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 224 635 zł w 2023 roku
• 281 765 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku