SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB - WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Real estate media marketing group osiągnęła 243 464 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 233 134 zł. Pozostałe przychody to 10 329 zł.
Całkowite koszty wyniosły 161 363 zł.
Zysk netto wyniósł 71 772 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -128 736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 243 464 zł w 2023 roku.
• 334 090 zł w 2022 roku.
• 603 585 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 402 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 71 772 zł w 2023 roku.
• 67 863 zł w 2022 roku.
• -48 969 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Real estate media marketing group wynosi 682 565 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
233 169 zł a 1 243 570 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -6596 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 682 565 zł w 2023 roku.
• 673 518 zł w 2022 roku.
• 530 834 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Real estate media marketing group wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,24% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7076
zł.
Koszty operacyjne Real estate media marketing group wyniosły 139 265
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-2 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7076 zł w 2023 roku
• 7076 zł w 2022 roku
• 7076 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Real estate media marketing group wyniosła 1 217 440 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 971 811 zł.
a
ktywa obrotowe to 245 629 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 217 440 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 310 892 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 906 548 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 111 745 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 217 440 zł w 2023 roku.
• 1 236 705 zł w 2022 roku.
• 1 117 079 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 40%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Real estate media marketing group wyniosły 906 548 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 217 440 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 66 919 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 906 548 zł w 2023 roku
• 997 584 zł w 2022 roku
• 945 821 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2023 roku
• 81% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Real estate media marketing group wykazała przychody na poziomie 243 464 zł.
Organizacja zarobiła 80 663 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8891 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 71 772 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 41 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8891 zł w 2023 roku
• 6869 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Real estate media marketing group wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0009%.