SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, BĄDŹ CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Trans-port tim osiągnęła 1 480 830 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 480 830 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 538 969 zł.
Strata netto wyniosła 58 139 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 42 207 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 480 830 zł w 2023 roku.
• 2 437 667 zł w 2022 roku.
• 2 291 601 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 23 711 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -58 139 zł w 2023 roku.
• 265 576 zł w 2022 roku.
• 412 521 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Trans-port tim wynosi -36 tys. zł.
EBITDA Trans-port tim wynosi -4 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
27 412 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -35 929 zł w
2023 roku.
• 330 291 zł w
2022 roku.
• 422 355 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
63 735 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -4471 zł w
2023 roku.
• 456 316 zł w
2022 roku.
• 468 093 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trans-port tim wynosi 2 080 121 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 828 806 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 53 733 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 080 121 zł w 2023 roku.
• 3 825 547 zł w 2022 roku.
• 4 116 770 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Trans-port tim wynosi 0,24%. To oznacza, że firma ma szansę 0,24% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,24% w 2023 roku.
• 0,24% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Trans-port tim wyniosła 2 380 207 zł.
a
ktywa trwałe to 162 890 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 217 317 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 380 207 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 457 202 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 923 005 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 528 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 380 207 zł w 2023 roku.
• 2 340 566 zł w 2022 roku.
• 2 007 767 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Trans-port tim wyniosły 923 005 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 380 207 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 923 005 zł w 2023 roku
• 823 054 zł w 2022 roku
• 755 831 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Trans-port tim wykazała przychody na poziomie 1 480 830 zł.
Organizacja zarobiła -58 139 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -58 139 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 26 373 zł w 2022 roku
• 427 zł w 2021 roku
Organizacja Trans-port tim wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.06%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Fiet Krzysztof
posiada 3374 udziałów, które stanowią 67.5% firmy.
Fiet Anna
posiada 1626 udziałów, które stanowią 32.5% firmy.
Największym udziałowcem od 04.07.2022 jest
Fiet Krzysztof
kontrolujący 68% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 04.11.2015 do 04.07.2022
był Fiet Krzysztof
kontrolując 68% udziałów.