Organizacja Customer service international osiągnęła 927 666 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 927 664 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 715 548 zł.
Zysk netto wyniósł 212 116 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 154 611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 927 666 zł w 2023 roku.
• 821 628 zł w 2022 roku.
• 639 117 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 35 353 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 212 116 zł w 2023 roku.
• 92 512 zł w 2022 roku.
• 243 089 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Customer service international wynosi 1 834 846 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
367 939 zł a 2 969 619 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 305 808 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 834 846 zł w 2023 roku.
• 1 126 653 zł w 2022 roku.
• 1 537 903 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Customer service international wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Customer service international wyniosły 693 733
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 6348 zł w 2022 roku
• 8858 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
2% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Customer service international wyniosła 522 178 zł.
a
ktywa obrotowe to 522 178 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 522 178 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 490 585 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 593 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 87 030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 522 178 zł w 2023 roku.
• 288 245 zł w 2022 roku.
• 632 794 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła 25%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Customer service international wyniosły 31 593 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 522 178 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 593 zł w 2023 roku
• 9776 zł w 2022 roku
• 446 837 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Customer service international wykazała przychody na poziomie 927 666 zł.
Organizacja zarobiła 233 929 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 813 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 212 116 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3636 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 813 zł w 2023 roku
• 21 103 zł w 2022 roku
• 15 644 zł w 2021 roku
Organizacja Customer service international wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.