Adres
UL. JANA PAWŁA II, 116
Rozpoczęcie działalności
2015-10-13
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. OŚWIADCZENIA WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJATKOWYCH WYMAGAJĄ PODPISU DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. POPIERANIE I ROZWÓJ PRODUKTU GÓRSKIEGO, TRADYCYJNEGO, REGIONALNEGO I ARTYSTYCZNEGO. 2. DZIAŁANIE NA RZECZ PRODUCENTÓW I TWÓRCÓW TRADYCYJNYCH ORAZ REGIONALNYCH, JAK RÓWNIEŻ WSZELKICH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH WYTWARZANYCH NA TERENACH KARPAT POCHODZENIA ZWIERZĘCEGO I ROŚLINNEGO, WYROBÓW RĘKODZIEŁA ARTYSTYCZNEGO I RZEMIOSŁA LUDOWEGO. 3. WDRAŻANIE SYSTEMU JAKOŚCI PRODUKTÓW ROLNYCH UJĘTYCH W ROZPORZĄDZENIACH UE DOTYCZĄCYCH PRODUKTU GÓRSKIEGO. 4. PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNO - EDUKACYJNYCH I UPOWSZECHNIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTÓW REGIONALNYCH I WYROBÓW RĘKODZIEŁA ARTYSTYCZNEGO I LUDOWEGO . 5. WSPIERANIE ROZWOJU TRADYCYJNEJ KULTURY REGIONALNEJ POPRZEZ OZNAKOWYWANIE WYROBÓW I OBIEKTÓW, A TAKŻE WYDARZEŃ SPOŁECZNO - KULTURALNYCH, WRAZ Z ICH ORGANIZACJĄ . 6. DZIAŁANIE NA RZECZ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU KARPAT W OPARCIU O KONWENCJĘ KARPACKĄ. 7.OCHRONA NATURALNEGO ŚRODOWISKA I PROMOWANIE ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA. 8. ORGANIZOWANIE KONFERENCJI, SEMINARIÓW, WARSZTATÓW I SZKOLEŃ W ZAKRESIE PODNOSZENIA JAKOŚCI PRODUKTÓW REGIONALNYCH I UTRZYMANIA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO. 9. DBANIE O UTRZYMANIE CHARAKTERYSTYCZNEGO ROLNICTWA NA TERENACH GÓRSKICH ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PSZCZELARSTWA ,SADOWNICTWA I TRADYCYJNEGO PASTERSTWA GÓRSKIEGO-BACOWANIE. 10. BUDOWANIE WOKÓŁ PRODUKTU GÓRSKIEGO PARTNERSTWA LOKALNEGO OSÓB I ŚRODOWISK MAJĄCYCH NA CELU WZMOCNIENIE ZNACZENIA PRODUKTÓW REGIONALNYCH. 11. WSPIERANIE INICJATYW ZMIERZAJĄCYCH DO TWORZENIA SZLAKÓW KULINARNYCH OPARTYCH O PRODUKTY GÓRSKIE. 12. UPOWSZECHNIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTÓW REGIONALNYCH, SZCZEGÓLNIE WŚRÓD MŁODZIEŻY UCZĄCYCH SIĘ W SZKOŁACH. 13. REPREZENTOWANIE INTERESÓW PRODUCENTÓW GÓRSKICH PRODUKTÓW TRADYCYJNYCH I REGIONALNYCH PRZED INSTYTUCJAMI SAMORZĄDOWYMI I PAŃSTWOWYMI. 14. WSPIERANIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU TURYSTYKI GÓRSKIEJ. 15. WSPIERANIE AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI PRODUCENTÓW PRODUKTÓW GÓRSKICH. 16. WZMOCNIENIE WSPÓŁPRACY MIĘDZYSEKTOROWEJ, MIĘDZYNARODOWEJ, MIĘDZYREGIONALNEJ I MIĘDZYPOKOLENIOWEJ.