SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: A)PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE; B)DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE; C)PROKURENT SAMOISTNY SAMODZIELNIE.
Contact Solutions to doświadczone centrum obsługi klienta, które wyróżnia sięstabilną pozycją na rynku oraz posiadaniem certyfikatu ISO 27001, co podkreśla ich zaangażowanie w ochronę danych oraz jakość obsługi. Organizacja oferuje bogaty zakres usług związanych z obsługą klienta, sprzedażą, badaniami opinii publicznej oraz umawianiem spotkań. Zespół Contact Solutions kładzie duży nacisk na indywidualne podejście do klienta, co pozwala na dostosowanie oferowanych usług do specyficznych potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii i systematycznemu szkoleniu pracowników, organizacja zapewnia skuteczność i efektywność w realizacji projektów. Dodatkowo, firma dąży do optymalizacji procesów call center, co jest możliwe dzięki doświadczonej kadrze zarządzającej, która z powodzeniem prowadzi projekty od podstaw. Historia Contact Solutions oraz jej osiągnięcia potwierdzają, że niezawodność i profesjonalizm to ich główne atuty.
W skrócie
Usługi w zakresie obsługi klienta i sprzedaży
Badania opinii publicznej i umawianie spotkań
Certyfikat ISO 27001 w zakresie ochrony danych
Indywidualne podejście do klienta z użyciem nowoczesnych technologii
Doba optymalizacja procesów call center
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Contact solutions osiągnęła 342 918 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 342 918 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 235 508 zł.
Zysk netto wyniósł 107 410 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -81 651 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 342 918 zł w 2023 roku.
• 629 540 zł w 2022 roku.
• 1 063 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 59 801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 107 410 zł w 2023 roku.
• 171 008 zł w 2022 roku.
• -10 760 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Contact solutions wynosi 658 251 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 503 736 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 17 173 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 658 251 zł w 2023 roku.
• 1 103 724 zł w 2022 roku.
• 708 667 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Contact solutions wynosi 0,46%. To oznacza, że firma ma szansę 0,46% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,164% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,46% w 2023 roku.
• 0,38% w 2022 roku.
• 1,60% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Contact solutions wyniosła 113 159 zł.
a
ktywa trwałe to 17 246 zł.
a
ktywa obrotowe to 95 914 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 113 159 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -945 813 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 058 972 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 113 159 zł w 2023 roku.
• 131 959 zł w 2022 roku.
• 120 757 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 95%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła 54%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 50.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Contact solutions wyniosły 1 058 972 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 113 159 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 936%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 69 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 058 972 zł w 2023 roku
• 1 185 182 zł w 2022 roku
• 1 344 988 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 66.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 936% w 2023 roku
• 898% w 2022 roku
• 1114% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Contact solutions wykazała przychody na poziomie 342 918 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Contact solutions wykazała zysk netto większy niż 40% organizacji z branży "Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 40% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 15% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 13% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0003%.