BRAND MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000579532
NIP
6793117294
REGON
362687574

Podsumowanie

aktywa
37,5 mln
przychód
1,2 mln
zysk
-96 tys.
wartość firmy
23,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. WADOWICKA, 5
Kod pocztowy
30-347
Rejestracja
2015-10-07
Rozpoczęcie działalności
2015-10-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand management osiągnęła 1 188 175 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 875 218 zł. Pozostałe przychody to 312 957 zł.
Całkowite koszty wyniosły 971 564 zł.
Strata netto wyniosła 96 346 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -123 716 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 188 175 zł w 2022 roku.
• 1 929 812 zł w 2021 roku.
• 2 046 931 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 469 772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -96 346 zł w 2022 roku.
• 1 034 135 zł w 2021 roku.
• 818 235 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand management wynosi 23 473 933 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 120 969 684 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 519 379 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 473 933 zł w 2022 roku.
• 28 177 156 zł w 2021 roku.
• 26 616 034 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand management wyniosła 37 472 610 zł.
a
ktywa trwałe to 32 182 772 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 289 838 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 37 472 610 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 30 242 421 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 230 189 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 234 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 37 472 610 zł w 2022 roku.
• 35 910 069 zł w 2021 roku.
• 35 576 251 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła -32%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand management wyniosły 7 230 189 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 37 472 610 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 432 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 230 189 zł w 2022 roku
• 5 571 302 zł w 2021 roku
• 6 271 619 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand management wykazała przychody na poziomie 1 188 175 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brand management wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wilczek Agnieszka posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 10.10.2017 jest Wilczek Agnieszka kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.02.2016 do 10.10.2017 była Wilczek Agnieszka kontrolująca 99% udziałów.
W okresie od 09.11.2015 do 09.02.2016 najwięcej udziałów posiadała Wilczek Agnieszka . Jej udziały w tym czasie wynosiły 99%.