Organizacja Brand management osiągnęła 1 188 175 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 875 218 zł. Pozostałe przychody to 312 957 zł.
Całkowite koszty wyniosły 971 564 zł.
Strata netto wyniosła 96 346 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -123 716 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 188 175 zł w 2022 roku.
• 1 929 812 zł w 2021 roku.
• 2 046 931 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 469 772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -96 346 zł w 2022 roku.
• 1 034 135 zł w 2021 roku.
• 818 235 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand management wynosi 23 473 933 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 120 969 684 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 519 379 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 473 933 zł w 2022 roku.
• 28 177 156 zł w 2021 roku.
• 26 616 034 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand management wyniosła 37 472 610 zł.
a
ktywa trwałe to 32 182 772 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 289 838 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 37 472 610 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 30 242 421 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 230 189 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 234 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 37 472 610 zł w 2022 roku.
• 35 910 069 zł w 2021 roku.
• 35 576 251 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła -32%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand management wyniosły 7 230 189 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 37 472 610 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 432 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 230 189 zł w 2022 roku
• 5 571 302 zł w 2021 roku
• 6 271 619 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand management wykazała przychody na poziomie 1 188 175 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Brand management wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0005%.