SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
LOT NA ZEWNĄTRZ JEST REPREZENTOWANY PRZEZ PREZESA I WICEPREZESA. OŚWIADCZENIA WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH LOT SKŁADA PREZES I JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU MINIMUM DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. WZROST ZNACZENIA TURYSTYKI W GOSPODARCE I ROZWOJU REGIONU. 2. BUDOWA WIZERUNKU REGIONU JAKO MIEJSCA ATRAKCYJNEGO TURYSTYCZNIE. 3. UTWORZENIE WYSPECJALIZOWANEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ ODPOWIEDZIALNEJ ZA REALIZACJĘ REGIONALNEJ/PONADLOKALNEJ POLITYKI PROMOCJI I ROZWOJU TURYSTYKI. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI WSPIERAJĄCEJ TEN ROZWÓJ JAKO WYNIK WSPÓŁDZIAŁANIA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH. 4. INTEGRACJA ŚRODOWISK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO, GOSPODARCZEGO I ZAWODOWEGO ORAZ OSÓB, INSTYTUCJI I ORGANIZACJI ZAINTERESOWANYCH ROZWOJEM TURYSTYCZNYM. 5. PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU INTEGRACJĘ SAMORZĄDÓW I PODMIOTÓW TURYSTYCZNYCH W ZAKRESIE TWORZENIA PROGRAMÓW PROMUJĄCYCH REGION SKALNEGO PODHALA I ZAKOPANEGO. 6. ROZWÓJ OFERTY TURYSTYCZNEJ. 7. TWORZENIE PŁASZCZYZNY WSPÓŁPRACY PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH I BRANŻY TURYSTYCZNEJ Z ORGANAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ ORAZ POLSKĄ ORGANIZACJĄ TURYSTYCZNĄ A TAKŻE Z INNYMI STRONAMI MAJĄCYMI WPŁYW NA ROZWÓJ TURYSTYKI. 8. POPULARYZOWANIE I ROZWIJANIE TURYSTYKI. 9. WSPIERANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ OCHRONY ŚRODOWISKA I ROZWOJU ZRÓWNOWAŻONEGO REGIONU. 10. ZWIĘKSZENIE LUB PROMOCJA INWESTYCJI W ZAKRESIE TURYSTYKI.
Udział w targach turystycznych w Polsce i za granicą
Zachęcanie do korzystania z Polskiego Bonu Turystycznego
roku, angażuje się w promowanie i rozwój Zakopanego jako znaczącego miejsca turystycznego. Organizacja zrzesza osoby oraz lokalne firmy i instytucje, które współdziałają na rzecz podniesienia atrakcyjności regionu. Głównym celem jest tworzenie synergii między różnymi podmiotami, aby wspólnie przyciągnąć turystów i wspierać lokalny biznes. Stowarzyszenie realizuje różnorodne projekty, które mają na celu wzmacnianie wizerunku Zakopanego, w tym Free WIFI na Krupówkach, coworking w sercu miasta oraz organizację wydarzeń, takich jak spotkania Open Coffee, które sprzyjają nawiązywaniu relacji między przedsiębiorcami. Dodatkowo, organizacja uczestniczy w targach turystycznych w kraju i za granicą, odwiedzając m.in. Berlin i Tel Awiw, aby promować lokalne usługi na międzynarodowej arenie. Oferowanie Polskiego Bonu Turystycznego to kolejny z elementów, który ma ułatwić turystom odkrywanie Zakopanego i okolic.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
STOWARZYSZENIE LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA ZAKOPAN