Rozpoczęcie działalności
2015-09-30
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA, W TYM DOTYCZĄCE REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH, SKŁADAJĄ ŁĄCZNIE CO NAJMNIEJ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU, W TYM PREZES LUB WICEPREZES ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
PROWADZENIE I WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI PRZEDSZKOLA NR 49 W ŁODZI. 1.POPULARYZACJA IDEI I DZIAŁANIE NA RZECZ DOBRA DZIECI. 2.DZIAŁANIE NA RZECZ INTEGRACJI I ZWIĘKSZENIA ZAINTERESOWANIA ŚRODOWISK LOKALNYCH SPRAWAMI PRZEDSZKOLA. 3.UCZESTNICZENIE W ŻYCIU KULTURALNO-SPOŁECZNYM MIASTA. 4.POZNAWANIE HISTORII I TRADYCJI WŁASNEGO MIASTA I REGIONU. 5.PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ, EDUKACYJNEJ I KULTURALNEJ ZWŁASZCZA W ZAKRESIE INICJOWANIA, WSPIERANIA I POMOCY W PRZEDSIĘWZIĘCIACH EDUKACYJNYCH, OŚWIATOWYCH I KULTURALNYCH. 6.DZIAŁANIE NA RZECZ UTRZYMANIA, MODERNIZACJI I WZBOGACANIA BAZY LOKALOWEJ ORAZ RZECZOWEJ PRZEDSZKOLA. 7.WSPÓŁUDZIAŁ W PODNOSZENIU POZIOMU USŁUG ŚWIADCZONYCH W PRZEDSZKOLU. 8.UCZESTNICZENIE DZIECI W ŻYCIU KULTURALNYM MIASTA, REGIONU, KRAJU. 9.POZNAWANIE HISTORII. 10.INICJOWANIE I ORGANIZOWANIE FORM WYPOCZYNKU I ORGANIZACJA CZASU DZIECI I MŁODZIEŻY W PRZEDSZKOLU I POZA NIM. 11.INICJOWANIE RÓŻNYCH FORM WSPÓŁPRACY PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI. 12.POPULARYZACJA NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH WŚRÓD DZIECI. 13.WSPIERANIE INICJATYW MAJĄCYCH NA CELU ROZWÓJ INTELEKTUALNY, FIZYCZNY ORAZ EMOCJONALNY DZIECI. 14.PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE SZEROKO POJĘTEJ POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ, PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ I POMOCY OFIAROM W RODZINIE. 15.DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, SENIORÓW, BEZROBOTNYCH. 16.WSPIERANIE DZIECI ORAZ RODZIN W TRUDNEJ SYTUACJI MATERIALNEJ. 17.PROMOCJA ZDROWIA ORAZ ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA. 18.PROPAGOWANIE, WSPIERANIE I ORGANIZOWANIE INICJATYW W ZAKRESIE EKOLOGII, OCHRONY ŚRODOWISKA NATURALNEGO I OCHRONY ZWIERZĄT. 19.PROPAGOWANIE POSTAW PROEKOLOGICZNYCH, SŁUŻĄCYCH ROZWOJOWI OSOBOWOŚCI DZIECI W DUCHU SZACUNKU DO INNYCH ISTNIEŃ. 20.ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ, IMPREZ. 21.DĄŻENIE DO ROZWIJANIA TWÓRCZYCH, INDYWIDUALNYCH OSOBOWOŚCI DZIECI A TAKŻE OCHRONA PRAW DZIECKA. 22.POZYSKIWANIE FUNDUSZY NA UCZESTNICTWO W KURSACH DOSKONALENIA ZAWODOWEGO (PERSONEL PRZEDSZKOLA).