SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Centrum serwisowe tel - comp osiągnęła 216 873 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 216 873 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 216 873 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 43 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 216 873 zł w 2022 roku.
• 804 765 zł w 2021 roku.
• 1 184 941 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Centrum serwisowe tel - comp wynosi -82 tys. zł.
EBITDA Centrum serwisowe tel - comp wynosi -64 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum serwisowe tel - comp wynosi 196 398 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 542 181 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 39 280 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 196 398 zł w 2022 roku.
• 649 510 zł w 2021 roku.
• 863 701 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum serwisowe tel - comp wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,07% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 60 831
zł.
Koszty operacyjne Centrum serwisowe tel - comp wyniosły 298 450
zł.
Wynagrodzenia stanowią 20%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
12 166 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 60 831 zł w 2022 roku
• 79 412 zł w 2021 roku
• 79 536 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
20% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
•
8% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum serwisowe tel - comp wyniosła 233 906 zł.
a
ktywa obrotowe to 233 906 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 233 906 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 69 089 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 164 818 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 42 495 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 233 906 zł w 2022 roku.
• 455 555 zł w 2021 roku.
• 466 915 zł w 2020 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła -38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum serwisowe tel - comp wyniosły 164 818 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 233 906 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 164 818 zł w 2022 roku
• 304 889 zł w 2021 roku
• 368 594 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 81.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
• 79% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum serwisowe tel - comp wykazała przychody na poziomie 216 873 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 5558 zł w 2021 roku
• 10 932 zł w 2020 roku
Organizacja Centrum serwisowe tel - comp wykazała zysk netto większy niż 32% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bieniek Daniel
posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.