Portal dla kobiet o tematyce psychologicznej i lifestyle'owej
Artykuły z zakresu zdrowia, urody i relacji międzyludzkich
Wspieranie samorozwoju i odkrywania wewnętrznej siły kobiet
Treści tworzone przez ekspertów, w tym psychologów
Ciekawe porady dotyczące rodzicielstwa oraz zdrowego stylu życia
BLUM MEDIA to wyjątkowy portal internetowy skupiający się na tematyce społeczno-psychologicznej oraz lifestyle'owej skierowany do kobiet. Oferuje szeroki wachlarz artykułów dotyczących psychologii, samorozwoju, rodzicielstwa, zdrowia, urody oraz relacji międzyludzkich. Misją tego portalu jest inspirowanie i wspieranie kobiet w odkrywaniu ich wewnętrznej siły oraz promowanie zdrowego stylu życia. Ciekawe treści są tworzone przez doświadczonych autorów oraz psychologów, którzy dostarczają wiedzy na temat radzenia sobie z trudnościami w życiu, a także pomagają w budowaniu pozytywnych relacji. Portal wyróżnia się na tle innych dzięki unikalnemu połączeniu teorii oraz praktycznych wskazówek, co czyni go wartościowym źródłem informacji dla wszystkich kobiet, niezależnie od etapu życia, na którym się znajdują.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Blum media osiągnęła 750 901 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 730 140 zł. Pozostałe przychody to 20 762 zł.
Całkowite koszty wyniosły 864 698 zł.
Strata netto wyniosła 134 558 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 83 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 750 901 zł w 2024 roku.
• 1 015 611 zł w 2023 roku.
• 1 589 521 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 951 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -134 558 zł w 2024 roku.
• 117 091 zł w 2023 roku.
• 538 404 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Blum media wynosi 1 940 254 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 678 148 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 215 584 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 940 254 zł w 2024 roku.
• 2 686 009 zł w 2023 roku.
• 4 666 048 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Blum media wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 413 413
zł.
Koszty operacyjne Blum media wyniosły 859 417
zł.
Wynagrodzenia stanowią 48%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
45 935 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 413 413 zł w 2024 roku
• 455 893 zł w 2023 roku
• 532 668 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
48% w 2024 roku
•
52% w 2023 roku
•
54% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Blum media wyniosła 2 104 684 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 29 523 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 075 160 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 104 684 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 919 537 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 185 147 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 233 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 104 684 zł w 2024 roku.
• 2 276 138 zł w 2023 roku.
• 2 235 375 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Blum media wyniosły 185 147 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 104 684 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 572 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 185 147 zł w 2024 roku
• 222 042 zł w 2023 roku
• 298 371 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Blum media wykazała przychody na poziomie 750 901 zł.
Organizacja zarobiła -134 558 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -134 558 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 11 031 zł w 2023 roku
• 58 795 zł w 2022 roku