BLUM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000573762
NIP
9512397086
REGON
362428163

Podsumowanie

aktywa
2,2 mln
przychód
1,6 mln
zysk
538 tys.
wartość firmy
4,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. TWARDA, 18
Kod pocztowy
00-105
Rejestracja
2015-09-02
Rozpoczęcie działalności
2015-09-02
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.ohme.pl
Email
biuro@ohme.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Blum media osiągnęła 1 589 521 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 586 561 zł. Pozostałe przychody to 2959 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 048 158 zł.
Zysk netto wyniósł 538 404 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 227 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 589 521 zł w 2022 roku.
• 1 093 764 zł w 2021 roku.
• 803 976 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 76 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 538 404 zł w 2022 roku.
• 397 136 zł w 2021 roku.
• 471 956 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Blum media wynosi 4 666 048 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 452 753 zł a 7 748 018 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 666 578 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 666 048 zł w 2022 roku.
• 3 366 670 zł w 2021 roku.
• 3 174 908 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Blum media wyniosła 2 235 375 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 50 363 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 185 012 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 235 375 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 937 005 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 298 371 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 319 339 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 235 375 zł w 2022 roku.
• 1 576 787 zł w 2021 roku.
• 1 179 877 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 38%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Blum media wyniosły 298 371 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 235 375 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 42 624 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 298 371 zł w 2022 roku
• 178 186 zł w 2021 roku
• 178 412 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 15% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Blum media wykazała przychody na poziomie 1 589 521 zł.
Organizacja zarobiła 597 199 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 58 795 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 538 404 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8399 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 58 795 zł w 2022 roku
• 41 801 zł w 2021 roku
• 46 677 zł w 2020 roku

Organizacja Blum media wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ohme Małgorzata posiada 9 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Ohme Rafał posiada 1 udział, który stanowi 10% firmy.
Największym udziałowcem od 09.03.2021 jest Ohme Małgorzata kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.03.2020 do 09.03.2021 była Ohme Małgorzata kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 02.09.2015 do 05.03.2020 najwięcej udziałów posiadała Ohme Małgorzata . Jej udziały w tym czasie wynosiły 70%.