Rozpoczęcie działalności
2015-08-28
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
krokpokroku.puławy@gmail.com
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI WE WSZYSTKICH SPRAWACH Z WYJĄTKIEM MAJĄTKOWYCH, SKŁADAĆ MOŻE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 2. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANY JEST PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM PREZESA.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
PROMOWANIE I SZEROKO POJĘTE WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY W TYM MIĘDZY INNYMI: DZIAŁANIA WSPOMAGAJĄCE TECHNICZNIE, SZKOLENIOWO I INFORMACYJNIE RODZINY OSÓB DOTKNIĘTYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ CAŁOŚCIOWYMI ZABURZENIAMI ROZWOJOWYMI (W TYM Z AUTYZMEM, ZESPOŁEM ASPERGERA) ADHD, Z DYSHARMONIĄ ROZWOJOWĄ ORAZ MAJĄCYCH TRUDNOŚCI W NAUCE I ZACHOWANIU; UPOWSZECHNIANIE WIEDZY O WARUNKACH SPRZYJAJĄCYCH PRAWIDŁOWEMU ROZWOJOWI DZIECI OD OKRESU PRENATALNEGO DO OSIĄGNIĘCIA DOROSŁOŚCI; WSPIERANIE RODZICÓW W STWARZANIU OPTYMALNYCH WARUNKÓW ROZWOJU DZIECI;UPOWSZECHNIANIE RÓŻNORODNYCH W TYM INNOWACYJNYCH METOD TERAPII DLA OSÓB DOTKNIĘTYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ CAŁOŚCIOWYMI ZABURZENIAMI ROZWOJOWYMI (W TYM Z AUTYZMEM, ZESPOŁEM ASPERGERA) ADHD, Z DYSHARMONIĄ ROZWOJOWĄ ORAZ MAJĄCYCH TRUDNOŚCI W NAUCE I ZACHOWANIU; POMOC W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, CAŁOŚCIOWYMI ZABURZENIAMI ROZWOJOWYMI (W TYM Z AUTYZMEM, ZESPOŁEM ASPERGERA) ADHD, Z DYSHARMONIĄ ROZWOJOWĄ ORAZ MAJĄCYCH TRUDNOŚCI W NAUCE I ZACHOWANIU; WSPIERANIE W ROZWOJU DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, CAŁOŚCIOWYMI ZABURZENIAMI ROZWOJOWYMI, (W TYM Z AUTYZMEM, ZESPOŁEM ASPERGERA) ADHD, Z DYSHARMONIĄ ROZWOJOWĄ ORAZ MAJĄCYCH TRUDNOŚCI W NAUCE I ZACHOWANIU; EDUKACJA OSÓB PUBLICZNYCH, UPOWSZECHNIANIE WIEDZY I ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZEŃSTWA NA TEMAT NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, CAŁOŚCIOWYCH ZABURZEŃ ROZWOJU (AUTYZM, ZESPÓŁ ASPERGERA), SPECYFICZNYCH TRUDNOŚCI SZKOLNYCH, ADHD I INNYCH DYSFUNKCJI; DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM; UPOWSZECHNIANIE I OCHRONA PRAW OSÓB DOTKNIĘTYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, CAŁOŚCIOWYMI ZABURZENIAMI ROZWOJOWYMI, (W TYM Z AUTYZMEM, ZESPOŁEM ASPERGERA) ADHD, Z DYSHARMONIĄ ROZWOJOWĄ ORAZ MAJĄCYCH TRUDNOŚCI W NAUCE I ZACHOWANIU W TYM PRZECIWDZIAŁANIE DYSKRYMINACJI TEJ GRUPY OSÓB; ROZWIJANIE ŚWIADOMOŚCI KULTUROWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH POPRZEZ MUZYKĘ, TEATR, FILM I INNE FORMY SZTUKI. POZOSTAŁE CELE JAK W §6 STATUTU Z DNIA 12.8.2015R.