SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH LUB NIEMAJĄTKOWYCH I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, Z TYM ZASTRZEŻENIEM, ŻE ZACIĄGANIE W IMIENIU SPÓŁKI ZOBOWIĄZAŃ LUB ROZPORZĄDZANIE PRAWAMI O WARTOŚCI PRZENOSZĄCEJ KWOTĘ 100.000.-PLN (STO TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGA ŁĄCZNEGO DZIAŁANIA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, O ILE PROKURENT ZOSTAŁ POWOŁANY.
Specjalizacja w międzynarodowym transporcie i spedycji
Dostosowanie usług do potrzeb klientów
Efektywna organizacja transportu drogowego i kołowego
Wsparcie logistyczne i transportowe na całym świecie
BRAND Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w międzynarodowym transporcie, oferująca kompleksowe usługi spedycyjne. Działając na rynku, wyróżnia się nie tylko doświadczeniem w branży, ale również podejściem dostosowanym do indywidualnych potrzeb klientów. Firma zapewnia efektywną organizację transportu, co obejmuje zarówno transport drogowy, jak i kołowy, co pozwala na elastyczne i szybkie realizacje zleceń. Pomoc w logistyce oraz strategiach transportowych to kolejne elementy, które podnoszą jakość ich usług. Dzięki rozwiniętej sieci współpracy międzynarodowej, BRAND Sp. z o.o. jest w stanie dostarczać towary na całym świecie, zapewniając pełne wsparcie we wszystkich fazach transportu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand osiągnęła 32 744 341 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 32 726 810 zł. Pozostałe przychody to 17 530 zł.
Całkowite koszty wyniosły 32 683 749 zł.
Zysk netto wyniósł 43 062 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 365 490 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 744 341 zł w 2022 roku.
• 25 535 343 zł w 2021 roku.
• 21 354 005 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1656 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 43 062 zł w 2022 roku.
• 843 906 zł w 2021 roku.
• 203 937 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand wynosi 775 tys. zł.
EBITDA Brand wynosi 2,73 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
118 831 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 775 405 zł w
2022 roku.
• 1 004 549 zł w
2021 roku.
• 334 302 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
503 357 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 725 278 zł w
2022 roku.
• 1 499 316 zł w
2021 roku.
• 445 571 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand wynosi 23 339 426 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
430 616 zł a 81 860 851 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 745 051 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 339 426 zł w 2022 roku.
• 21 433 529 zł w 2021 roku.
• 15 453 167 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand wynosi 1,23%. To oznacza, że firma ma szansę 1,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,127% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,23% w 2022 roku.
• 0,30% w 2021 roku.
• 0,56% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 6 771 887
zł.
Koszty operacyjne Brand wyniosły 31 951 405
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
869 501 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 6 771 887 zł w 2022 roku
• 3 323 133 zł w 2021 roku
• 2 742 405 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2022 roku
•
14% w 2021 roku
•
13% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand wyniosła 16 865 017 zł.
a
ktywa trwałe to 11 299 379 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 565 637 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 865 017 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 783 493 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 081 524 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 799 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 865 017 zł w 2022 roku.
• 5 759 389 zł w 2021 roku.
• 4 649 704 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand wyniosły 15 081 524 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 865 017 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 584 300 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 081 524 zł w 2022 roku
• 4 380 262 zł w 2021 roku
• 4 114 483 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2022 roku
• 76% w 2021 roku
• 88% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand wykazała przychody na poziomie 32 744 341 zł.
Organizacja zarobiła 100 652 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 57 590 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 43 062 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 57% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7666 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 57 590 zł w 2022 roku
• 72 317 zł w 2021 roku
• 50 257 zł w 2020 roku