SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1)JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, 2)JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY: KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 20.000,00 ZŁ, A DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB PROKURENT ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W PRAYPADKU ROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTĘ 20.000,00 ZŁ
Specjalizacja w wizualizacjach architektonicznych, produktowych i wnętrzarskich.
Blisko 1000 zrealizowanych projektów w 8-letniej historii.
Możliwość tworzenia zarówno statycznych, jak i dynamicznych wizualizacji 3D.
Elastyczność w dostosowywaniu ofert oraz nieograniczone poprawki dla klientów.
Współpraca zarówno z klientami z Polski, jak i zagranicy.
Visualform to krakowskie biuro specjalizujące się w tworzeniu wizualizacji architektonicznych, produktowych oraz wizualizacji wnętrz. Działając na rynku z ogromnym doświadczeniem, firma oferuje usługi, które przyciągają uwagę wyjątkową jakością oraz elastycznością w dostosowaniu do potrzeb klientów. Od momentu założenia, Visualform zrealizowało blisko 1000 unikalnych projektów, co pozwoliło na zdobycie silnej pozycji w branży. W ofercie firmy znajdują się zarówno statyczne wizualizacje 3D, jak i dynamiczne animacje, co pozwala na przedstawienie projektów w różnych formach. Współpraca z klientami jest na najwyższym poziomie – firma oferuje darmowe konsultacje oraz możliwość wprowadzenia nieograniczonej liczby poprawek, co jest rzadkością w tym sektorze. Visualform obsługuje projekty zarówno lokalne, jak i zlecenia krajowe oraz zagraniczne, co świadczy o szerokim zakresie działalności i otwartości na różnorodne wyzwania. Wizualizacje obejmują różnorodne obiekty – od domów jednorodzinnych po całe osiedla, a także wnętrza prywatne i komercyjne, takie jak biura i sklepy, co czyni ofertę biura kompleksową i dostosowaną do różnorodnych potrzeb klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Visual branding osiągnęła 60 171 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 60 170 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 73 831 zł.
Strata netto wyniosła 13 661 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 034 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 60 171 zł w 2022 roku.
• 123 418 zł w 2021 roku.
• 103 772 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -13 661 zł w 2022 roku.
• 6197 zł w 2021 roku.
• 35 000 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Visual branding wynosi 106 956 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 356 493 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 382 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 106 956 zł w 2022 roku.
• 184 155 zł w 2021 roku.
• 281 623 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Visual branding wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 35 215
zł.
Koszty operacyjne Visual branding wyniosły 65 938
zł.
Wynagrodzenia stanowią 53%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
7043 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 35 215 zł w 2022 roku
• 84 768 zł w 2021 roku
• 19 146 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
53% w 2022 roku
•
74% w 2021 roku
•
31% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Visual branding wyniosła 132 471 zł.
a
ktywa obrotowe to 132 471 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 132 471 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 89 123 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 43 347 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6695 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 132 471 zł w 2022 roku.
• 163 237 zł w 2021 roku.
• 149 211 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła -10%.
Marża netto wyniosła -23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Visual branding wyniosły 43 347 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 132 471 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 43 347 zł w 2022 roku
• 60 453 zł w 2021 roku
• 52 624 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Visual branding wykazała przychody na poziomie 60 171 zł.
Organizacja zarobiła -13 661 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -13 661 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 606 zł w 2021 roku
• 3188 zł w 2020 roku