VISUAL BRANDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000570303
NIP
6793114686
REGON
362194386

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
132 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
60 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-14 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
107 tys.
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. JUGOWICKA, 6B
Kod pocztowy
30-443
Rejestracja
2015-08-06
Rozpoczęcie działalności
2015-08-06
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1)JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, 2)JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY: KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 20.000,00 ZŁ, A DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB PROKURENT ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W PRAYPADKU ROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTĘ 20.000,00 ZŁ
Opis
  • Specjalizacja w wizualizacjach architektonicznych, produktowych i wnętrzarskich.
  • Blisko 1000 zrealizowanych projektów w 8-letniej historii.
  • Możliwość tworzenia zarówno statycznych, jak i dynamicznych wizualizacji 3D.
  • Elastyczność w dostosowywaniu ofert oraz nieograniczone poprawki dla klientów.
  • Współpraca zarówno z klientami z Polski, jak i zagranicy.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Visual branding osiągnęła 60 171 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 60 170 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 73 831 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 13 661 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 034 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 60 171 zł w 2022 roku.
• 123 418 zł w 2021 roku.
• 103 772 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2732 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -13 661 zł w 2022 roku.
• 6197 zł w 2021 roku.
• 35 000 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Visual branding wynosi 106 956 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 356 493 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 382 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 106 956 zł w 2022 roku.
• 184 155 zł w 2021 roku.
• 281 623 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Visual branding wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 35 215 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Visual branding wyniosły 65 938 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 53% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 7043 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 35 215 zł w 2022 roku
• 84 768 zł w 2021 roku
• 19 146 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 53% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
• 31% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Visual branding wyniosła 132 471 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 132 471 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 132 471 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 89 123 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 43 347 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6695 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 132 471 zł w 2022 roku.
• 163 237 zł w 2021 roku.
• 149 211 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Visual branding wyniosły 43 347 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 132 471 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 118 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 43 347 zł w 2022 roku
• 60 453 zł w 2021 roku
• 52 624 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Visual branding wykazała przychody na poziomie 60 171 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -13 661 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -13 661 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 606 zł w 2021 roku
• 3188 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Visual branding wykazała zysk netto większy niż 18% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00005%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ziobrowski Robert posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rej Marcin posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.01.2023 jest Ziobrowski Robert kontrolujący 90% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 01.12.2015 do 30.01.2023:
• Ziobrowski Robert (50% udziałów)
• Kafel Maciej (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 06.08.2015 do 01.12.2015 najwięcej udziałów posiadał Kafel Maciej . Jego udziały w tym czasie wynosiły 60%.

Podobne organizacje do VISUAL BRANDING

Organizacja Numer KRS
1
0000690945
2
0000213870
3
0000338315
4
0000741927
5
0000446938
6
0000782498
7
0000362601
8
0000704164
9
0000404336
10
0000633389
11
0000655460
12
0000742929
13
0000771646
14
0000816713
15
0000467401
16
0000477628
17
0000726432
18
0000463774
19
0000492435
20
0000690501
21
0000759404
22
0000807612
23
0000751355
24
0000447374
25
0000308791
26
0000670855
27
0000716325
28
0000484800
29
0000979851
30
0000130845