VISUAL BRANDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000570303NIP
6793114686REGON
362194386
Podsumowanie
aktywa
163 tys.
przychód
123 tys.
zysk
6 tys.
wartość firmy
184 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. JUGOWICKA, 6B
Kod pocztowy
30-443
Rejestracja
2015-08-06
Rozpoczęcie działalności
2015-08-06
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.uberweb.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1)JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, 2)JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY: KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 20.000,00 ZŁ, A DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB PROKURENT ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W PRAYPADKU ROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTĘ 20.000,00 ZŁ
Organizacja Visual branding osiągnęła 123 418 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 123 417 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 117 220 zł.
Zysk netto wyniósł 6197 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 30 855 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 123 418 zł w 2021 roku.
• 103 772 zł w 2020 roku.
• 213 813 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6197 zł w 2021 roku.
• 35 000 zł w 2020 roku.
• 25 902 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Visual branding wynosi 184 155 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
61 970 zł a 411 136 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 46 028 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 184 155 zł w 2021 roku.
• 281 623 zł w 2020 roku.
• 292 339 zł w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Visual branding wyniosła 163 237 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 204 zł.
a
ktywa obrotowe to 163 033 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 163 237 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 102 784 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 60 453 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 061 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 163 237 zł w 2021 roku.
• 149 211 zł w 2020 roku.
• 125 763 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Visual branding wyniosły 60 453 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 163 237 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 60 453 zł w 2021 roku
• 52 624 zł w 2020 roku
• 64 177 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku
• 51% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Visual branding wykazała przychody na poziomie 123 418 zł.
Organizacja zarobiła 6803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 606 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6197 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 152 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 606 zł w 2021 roku
• 3188 zł w 2020 roku
• 2596 zł w 2019 roku