VISUAL BRANDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000570303
NIP
6793114686
REGON
362194386

Podsumowanie

aktywa
163 tys.
przychód
123 tys.
zysk
6 tys.
wartość firmy
184 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. JUGOWICKA, 6B
Kod pocztowy
30-443
Rejestracja
2015-08-06
Rozpoczęcie działalności
2015-08-06
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.uberweb.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1)JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, 2)JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY: KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 20.000,00 ZŁ, A DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB PROKURENT ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W PRAYPADKU ROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTĘ 20.000,00 ZŁ

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Visual branding osiągnęła 123 418 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 123 417 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 117 220 zł.
Zysk netto wyniósł 6197 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 30 855 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 123 418 zł w 2021 roku.
• 103 772 zł w 2020 roku.
• 213 813 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6197 zł w 2021 roku.
• 35 000 zł w 2020 roku.
• 25 902 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Visual branding wynosi 184 155 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 61 970 zł a 411 136 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 46 028 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 184 155 zł w 2021 roku.
• 281 623 zł w 2020 roku.
• 292 339 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Visual branding wyniosła 163 237 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 204 zł.
a
ktywa obrotowe to 163 033 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 163 237 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 102 784 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 60 453 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 061 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 163 237 zł w 2021 roku.
• 149 211 zł w 2020 roku.
• 125 763 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Visual branding wyniosły 60 453 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 163 237 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 60 453 zł w 2021 roku
• 52 624 zł w 2020 roku
• 64 177 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku
• 51% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Visual branding wykazała przychody na poziomie 123 418 zł.
Organizacja zarobiła 6803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 606 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6197 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 152 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 606 zł w 2021 roku
• 3188 zł w 2020 roku
• 2596 zł w 2019 roku

Organizacja Visual branding wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ziobrowski Robert posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Rej Marcin posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 30.01.2023 jest Ziobrowski Robert kontrolujący 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 01.12.2015 do 30.01.2023:
• Kafel Maciej (50% udziałów)
• Ziobrowski Robert (50% udziałów)
W okresie od 06.08.2015 do 01.12.2015 najwięcej udziałów posiadał Kafel Maciej . Jego udziały w tym czasie wynosiły 60%.