Rozpoczęcie działalności
2015-05-28
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1.OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI WE WSZYSTKICH SPRAWACH Z WYJĄTKIEM MAJĄTKOWYCH SKŁADAĆ MOŻE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 2. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANY JEST PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM PREZESA.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELEM DZIAŁANIA JEST WSZECHSTRONNA DZIAŁALNOŚĆ I POMOC OSOBOM Z ZESPOŁEM ŁAMLIWEGO CHROMOSOMU X, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I SPEKTRUM AUTYZMU ORAZ ICH RODZINOM I OPIEKUNOM ORAZ SPECJALISTOM I OSOBOM ZAJMUJĄCYM SIĘ BĄDŹ ZAINTERESOWANYM TYM ZAGADNIENIEM, W SZCZEGÓLNOŚCI: - ZDOBYWANIE NOWYCH INFORMACJI O METODACH LECZENIA, TERAPII, REHABILITACJI I EDUKACJI WPŁYWAJĄCYCH NA ROZWÓJ I FUNKCJONOWANIE W ŻYCIU CODZIENNYM I SPOŁECZNYM TYCH OSÓB, - POPULARYZOWANIE PROBLEMÓW WYNIKAJĄCYCH Z CHOROBY POPRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ, BROSZURY, PUBLIKACJE, SEMINARIA, KONFERENCJE I SZKOLENIA, - ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE RÓŻNYCH FORM LECZNICTWA, EDUKACJI, REHABILITACJI, TERAPII, OPIEKI I PRACY NA RZECZ TYCH OSÓB ORAZ ICH RODZIN, - UTWORZENIE OŚRODKA POMOCY Z DORADZTWEM, TERAPIĄ, REHABILITACJĄ WRAZ Z MIEJSCAMI MIESZKALNYMI DLA WSZYSTKICH CZŁONKÓW TYCH RODZIN, - INTEGRACJA ŚRODOWISKA W SZEROKIM TEGO SŁOWA ZNACZENIU, MAJĄC NA UWADZE DĄŻENIE DO INTEGRACJI RODZIN I ICH DZIECI PO PRZEZ WSPÓLNE WYJAZDY NA TURNUSY REHABILITACYJNE, KOLONIE, WYCIECZKI, OBOZY, SPOTKANIA I INNE FORMY WYPOCZYNKU I TERAPII ORAZ WŁĄCZANIE TYCH OSÓB WE WSZELKIE FORMY ŻYCIA SPOŁECZNEGO, - ZWALCZANIE BEZRADNOŚCI W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ, DZIELENIE SIĘ DOŚWIADCZENIEM W POKONYWANIU WSPÓLNYCH PROBLEMÓW I TRUDNOŚCI ORAZ BUDOWANIE NADZIEI I POCZUCIA WARTOŚCI I ZROZUMIENIA, SZUKANIE WSPÓLNYMI SIŁAMI ROZWIĄZAŃ W TYM SPRAWOWANIA WSPARCIA I OPIEKI, - PODEJMOWANIE WSZELKICH DZIAŁAŃ W KIERUNKU ZAPOBIEGANIA DYSKRYMINACJI I WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO.