Organizacja wydarzeń, takich jak konferencje i jubilee
Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych
Tworzenie strategii marketingowych i audytów
Kreacja graficzna i identyfikacja wizualna
TANDEM Agencja Marketingowa to doświadczona firma z siedzibą w Bydgoszczy, która od ponad 20 lat zajmuje się kompleksową obsługą marketingową. Specjalizuje się w różnych dziedzinach, takich jak event marketing, zarządzanie mediami społecznościowymi, tworzenie strategii marketingowych oraz kreacja graficzna. Agencja stawia na bliską współpracę z klientami, co pozwala lepiej zrozumieć ich potrzeby i wyzwania. W ofercie TANDEM znajdują się usługi związane z organizacją konferencji, jubilee, szkoleń, a także tworzeniem i zarządzaniem kampaniami reklamowymi online. Firma wyróżnia się indywidualnym podejściem do każdego projektu, dbaniem o detale i efektywną komunikacją poprzez przypisywanie odpowiednich specjalistów do realizacji zleceń. Jej celem jest dostarczenie rozwiązań, które przyczyniają się do sukcesu klientów. Agencja posiada na koncie liczne zrealizowane projekty, które zdobyły uznanie w branży, co potwierdzają pozytywne opinie współpracujących firm.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tandem agencja marketingowa osiągnęła 301 430 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 300 716 zł. Pozostałe przychody to 714 zł.
Całkowite koszty wyniosły 267 688 zł.
Zysk netto wyniósł 33 028 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -106 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 301 430 zł w 2023 roku.
• 286 062 zł w 2022 roku.
• 444 297 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -13 998 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 33 028 zł w 2023 roku.
• -51 888 zł w 2022 roku.
• 43 703 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Tandem agencja marketingowa wynosi 32 tys. zł.
EBITDA Tandem agencja marketingowa wynosi 53 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
17 428 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 32 314 zł w
2023 roku.
• -59 174 zł w
2022 roku.
• 45 738 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
15 681 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 53 453 zł w
2023 roku.
• -59 174 zł w
2022 roku.
• 58 767 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tandem agencja marketingowa wynosi 515 403 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
182 339 zł a 972 475 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -112 409 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 515 403 zł w 2023 roku.
• 348 276 zł w 2022 roku.
• 700 273 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tandem agencja marketingowa wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 44 304
zł.
Koszty operacyjne Tandem agencja marketingowa wyniosły 268 402
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-16 173 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 44 304 zł w 2023 roku
• 111 355 zł w 2022 roku
• 119 535 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2023 roku
•
33% w 2022 roku
•
30% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tandem agencja marketingowa wyniosła 277 898 zł.
a
ktywa trwałe to 146 434 zł.
a
ktywa obrotowe to 131 464 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 277 898 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 243 119 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 779 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -8971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 277 898 zł w 2023 roku.
• 286 519 zł w 2022 roku.
• 394 671 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tandem agencja marketingowa wyniosły 34 779 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 277 898 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -28 717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 779 zł w 2023 roku
• 76 428 zł w 2022 roku
• 88 989 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tandem agencja marketingowa wykazała przychody na poziomie 301 430 zł.
Organizacja zarobiła 33 028 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 33 028 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3310 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku