SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Apteki sieciowe marketing osiągnęła 12 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 12 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 803 zł.
Strata netto wyniosła 22 803 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 zł w 2023 roku.
• 3819 zł w 2022 roku.
• 5606 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 803 zł w 2023 roku.
• -86 493 zł w 2022 roku.
• 4906 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Apteki sieciowe marketing wynosi 20 696 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 110 336 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -9051 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 696 zł w 2023 roku.
• 40 337 zł w 2022 roku.
• 126 020 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Apteki sieciowe marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Apteki sieciowe marketing wyniosła 35 752 zł.
a
ktywa trwałe to 16 174 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 578 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 35 752 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 27 584 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8168 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -10 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 35 752 zł w 2023 roku.
• 54 588 zł w 2022 roku.
• 138 604 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -64%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -83%.
Marża netto wyniosła -191,304%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31884 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Apteki sieciowe marketing wyniosły 8168 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 35 752 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1361 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8168 zł w 2023 roku
• 4201 zł w 2022 roku
• 1724 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Apteki sieciowe marketing wykazała przychody na poziomie 12 zł.
Organizacja zarobiła -21 357 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1447 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -22 803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 241 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1447 zł w 2023 roku
• 220 zł w 2022 roku
• 477 zł w 2021 roku
Organizacja Apteki sieciowe marketing wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000000005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 36% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.000000005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Megafarm
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.09.2023 jest
Megafarm
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.01.2023 do 27.09.2023
był Nowa Pharm
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.02.2020 do 23.01.2023:
• Binkowski Paweł (50% udziałów)
• Duk Justyna (50% udziałów)