SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA W JEJ IMIENIU OŚWIADCZEŃ WOLI, UPRAWNIENI SĄ: 1. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU, 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, ALBO - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Gajowy transport osiągnęła 9 302 358 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 302 006 zł. Pozostałe przychody to 352 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 496 196 zł.
Strata netto wyniosła 194 190 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 086 567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 302 358 zł w 2023 roku.
• 8 468 658 zł w 2022 roku.
• 6 493 652 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -35 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -194 190 zł w 2023 roku.
• 192 568 zł w 2022 roku.
• 71 177 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gajowy transport wynosi -86 tys. zł.
EBITDA Gajowy transport wynosi -37 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gajowy transport wynosi 6 201 572 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 23 255 895 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 663 602 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 201 572 zł w 2023 roku.
• 6 416 044 zł w 2022 roku.
• 4 613 809 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gajowy transport wynosi 0,87%. To oznacza, że firma ma szansę 0,87% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,87% w 2023 roku.
• 0,36% w 2022 roku.
• 0,95% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 895 302
zł.
Koszty operacyjne Gajowy transport wyniosły 9 388 456
zł.
Wynagrodzenia stanowią 31%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
378 386 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 895 302 zł w 2023 roku
• 2 079 860 zł w 2022 roku
• 1 645 960 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
31% w 2023 roku
•
25% w 2022 roku
•
26% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gajowy transport wyniosła 2 653 506 zł.
a
ktywa trwałe to 105 696 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 547 810 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 653 506 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -378 535 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 032 041 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 276 194 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 653 506 zł w 2023 roku.
• 1 514 181 zł w 2022 roku.
• 1 654 247 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gajowy transport wyniosły 3 032 041 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 653 506 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 114%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 368 233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 032 041 zł w 2023 roku
• 1 643 346 zł w 2022 roku
• 1 975 980 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 114% w 2023 roku
• 109% w 2022 roku
• 119% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gajowy transport wykazała przychody na poziomie 9 302 358 zł.
Organizacja zarobiła -159 177 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 35 013 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -194 190 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3108 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 35 013 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku