Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Rozpoczęcie działalności
2014-11-05
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
kontakt@fundacjamagia.pl
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU.W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄC ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB WICEPREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
-DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI I POMOCY SPOŁECZNEJ, OŚWIATY I WYCHOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY CIĘŻKO LUB NIEULECZALNIE CHOREJ,POCHODZĄCEJ Z UBOGICH I MARGINALIZOWANYCH SPOŁECZNIE ŚRODOWISK, -OCHRONA PRAW I WOLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY,OCHRONA ŻYCIA RODZINNEGO DZIECI I MŁODZIEŻY,POCHODZĄCYCH Z UBOGICH I MARGINALIZOWANYCH SPOŁECZNIE ŚRODOWISK,CIĘŻKO LUB NIEULECZALNIE CHORYCH, -DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROFILAKTYKI SPOŁECZNEJ,ROZWIJANIA I UMACNIANIA POSTAW NASTAWIONYCH NA AKTYWNE WSPÓŁDZIAŁANIE W ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO PRZEZ EDUKACJĘ ORAZ WYRÓWNYWANIA SZANS DZIECI I MŁODZIEŻY POCHODZĄCEJ Z UBOGICH I MARGINALIZOWANYCH SPOŁECZNIE ŚRODOWISK, CIĘŻKO LUB NIEULECZALNIE CHORYCH, -NIESIENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY DOTKNIĘTYM CHOROBAMI NOWOTWOROWYMI,GENETYCZNYMI I METABOLICZNYMI, ICH RODZINOM ORAZ NIEPEŁNOSPRAWNYM DZIECIOM I MŁODZIEŻY, -ORGANIZACYJNE I MATERIALNE WSPIERANIE DZIACI I MŁODZIEŻY I ICH OPIEKUNÓW POCHODZĄCYCH Z UBOGICH I MARGINALIZOWANYCH SPOŁECZNIE ŚRODOWISK, CIĘŻKO LIB NIEULECZALNIE CHORYCH, -POPRAWA JAKOŚCI ŻYCIA NIEULECZALNIE CHORYCH DZIECI I MŁODZIEŻY W TERMINALNYM OKRESIE CHOROBY, -INTEGROWANIE DZIECI I MŁODZIEŻY OBJĘTYCH ONKOLOGICZNĄ OPIEKĄ ZDROWOTNĄ ORAZ ICH RODZIN, -PODNOSZENIE ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ NA TEMAT HOLISTYCZNEJ I WIELODYSCYPLINARNEJ OPIEKI HOSPOCYJNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY, -WSPIERANIE I PROPAGOWANIE RUCHU HOSPICYJNEGO, -ORGANIZACJA I PROMOCJA WOLONTARIATU.