MARIO-TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000528772
NIP
5842738246
REGON
222184360

Podsumowanie

aktywa
214 tys.
przychód
0
zysk
0
wartość firmy
161 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
OLSZTYŃSKA, 3B
Kod pocztowy
80-395
Rejestracja
2014-10-31
Rozpoczęcie działalności
2014-11-01
Kapitał zakładowy
55600,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD SPÓŁKI JEST JEDNOOSOBOWY
Branże
Transport drogowy towarów Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Przygotowanie terenu pod budowę Wykonywanie instalacji elektrycznych Transport drogowy towarów Działalność śródlądowych agencji transportowych Kucie, prasowanie, wytłaczanie i walcowanie metali; metalurgia proszków Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Obróbka mechaniczna elementów metalowych Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych Produkcja mebli biurowych i sklepowych Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja statków i konstrukcji pływających Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja pozostałych mebli Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Przeładunek towarów w portach śródlądowych Zakładanie stolarki budowlanej Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Transport morski i przybrzeżny towarów Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Przeładunek towarów w portach morskich Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Działalność morskich agencji transportowych Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Pozostałe sprzątanie Obróbka metali i nakładanie powłok na metale Malowanie i szklenie Produkcja mebli kuchennych Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mario-transport osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -532 440 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 107 460 zł w 2020 roku.
• 249 070 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 18 547 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• -1 622 901 zł w 2020 roku.
• -831 706 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mario-transport wynosi 160 506 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 856 032 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -893 683 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 160 506 zł w 2021 roku.
• 232 146 zł w 2020 roku.
• 1 715 955 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mario-transport wyniosła 214 008 zł.
a
ktywa obrotowe to 214 008 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 214 008 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 214 008 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -959 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 214 008 zł w 2021 roku.
• 214 008 zł w 2020 roku.
• 2 137 217 zł w 2019 roku.

Rentowność

Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 214 008 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -241 629 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 70 673 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
• 3% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mario-transport wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2164 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 8019 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Mario-transport wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Profil Shipyards Chudzińska posiada 1012 udziałów, które stanowią 91% firmy.
Największym udziałowcem od 11.06.2018 jest Profil Shipyards Chudzińska kontrolujący 91% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.12.2014 do 11.06.2018 był Profil Shipyard kontrolując 91% udziałów.
W okresie od 31.10.2014 do 19.12.2014 najwięcej udziałów posiadał Chudziński Mariusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.