Miejscowość
LĘBORK - MOSTY
Rozpoczęcie działalności
2014-09-19
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI, PISM I DOKUMENTÓW W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA OD WYSOKOŚCI 10.000 EURO WYMAGANE SĄ PODPISY PRZYNAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU W TYM ZAWSZE PREZESA LUB TEŻ OSOBY WYKONUJĄCEJ JEGO FUNKCJĘ POD NIEOBECNOŚĆ PREZESA.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA STOWARZYSZENIA
Cel działania
1.PROMOWANIE IDEI ZJEDNOCZONEJ EUROPY. 2.AKTYWIZACJA WIEJSKIEJ SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ W RÓŻNE FORMY DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ I GOSPODARCZEJ, KSZTAŁTUJĄCEJ KRAJOWĄ ORAZ REGIONALNĄ POLITYKĘ ROLNĄ. 3.REPREZENTOWANIE INTERESÓW PRODUCENTÓW, PRZETWÓRCÓW I DYSTRYBUTORÓW PRODUKTÓW ROLNYCH WOBEC PRZEDSIĘBIORCÓW, WŁADZ INSTYTUCJI ORAZ ORGANIZACJI. 4.POPULARYZOWANIE ROLNICTWA REGIONALNEGO ORAZ JEGO PRODUKTÓW W KRAJU I NA RYNKU UE. 5.ORGANIZACJA, GŁÓWNIE WIEJSKICH SPOŁECZNOŚCI LOKJALNYCH, SAMORZĄDOWYCH I ZAWODOWYCH W RÓŻNE FORMY DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ ORAZ GOSPODARCZEJ. 6.BUDOWANIE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY I ANGAŻOWANIE SIĘ SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH W PROCESY KSZTAŁTOWANIA DIALOGU SPOŁECZNEGO MAJĄCEGO NA CELU PODNIESIENIE JAKOŚCI I MOŻLIWOŚCI MECHANIZMÓW SPOŁECZNEJ WSPÓŁPRACY ŚRODOWISK WIEJSKICH, PRZEDSIĘBIORCÓW, STRUKTUR SAMORZĄDOWYCH ORAZ ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH. 7.OCHRONA ŚRODOWISKA NATURALNEGO. 8.KRZEWIENIE INICJATYWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, KREATYWNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI. 9.KSZTAŁTOWANIE NOWOCZESNEGO WIZERUNKU KRAJU I REGIONU. 10.KULTYWOWANIE I ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH JAK TEŻ OSOBISTYCH RELACJI JEGO CZŁONKÓW. 11.BUDOWANIE WARUNKÓW CZŁONKOM STOWARZYSZENIAQ DO ROZWOJU ZAWODOWEGO WYWODZĄCEGO SIĘ Z ZASAD PRAWA, WIEDZY I STANDARDÓW EUROPEJSKIEGO DOROBKU KULTUROWEGO. 12.PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ, INFORMACYJNEJ, EKSPERCKIEJ I DORADCZEJ DOTYCZĄCEJ PROBLEMÓW WIEJSKIEJ SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ I REGIONALNEJ W ODNIESIENIU DO ZAGADNIEŃ HANDLOWYCH, PRODUKCYJNO-PRZEMYSŁOWYCH, EKONOMICZNYCH I SPOŁECZNYCH. 13.PROMOCJA DZIEDZICTWA NARODOWEGO, KULTURY I WSPIERANIE EDUKACJI.