SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARÓWNO W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JAK I WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA W IMIENIU FUNDACJI OŚWIADCZEŃ WOLI I REPREZENTOWANIA FUNDACJI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. KAŻDY Z POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE DO KWOTY NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 20.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: DWADZIEŚCIA TYSIĘCY ZŁOTYCH), A POWYŻEJ WYMIENIONEJ KWOTY CZŁONKOWIE ZARZĄDU SKŁADAJĄ OŚWIADCZENIE WOLI ZAWSZE Z PREZESEM ZARZĄDU.
Cyfryzacja i automatyzacja procesów biznesowych z CRM i ERP
Szkolenia i warsztaty technologiczne
Wsparcie zdrowego stylu życia i aktywności sportowej
Doradztwo w gospodarce energetycznej i cyfryzacji
Fundacja Arturro, założona w 2014 roku przez Krzysztofa Gibka, to organizacja działająca na rzecz edukacji cyfrowej oraz ochrony danych. Fundacja Arturro stawia na zwiększenie świadomości dotyczącej bezpieczeństwa danych, ochrony tożsamości i efektywnego wykorzystania technologii komputerowej. Jej misją jest nie tylko podnoszenie świadomości, ale również pokazanie, że nowoczesne technologie są dostępne i pomocne dla każdego. Organizacja angażuje się w zabezpieczanie przed negatywnymi aspektami technologii XXI wieku oraz wspiera odkrywanie jej potencjału.W obszarze działania Fundacji znajduje się cyfryzacja i automatyzacja procesów biznesowych, z zastosowaniem systemów CRM (Customer Relationship Management) i ERP (Enterprise Resource Planning). Dzięki tym narzędziom organizacja dąży do poprawy zarządzania danymi, optymalizacji procesów oraz oszczędności zasobów. Fundacja Arturro organizuje także szkolenia, warsztaty oraz inne formy edukacyjne, mające na celu rozwijanie umiejętności w zakresie bezpiecznego i efektywnego korzystania z technologii.Fundacja wspiera różnorodne inicjatywy, w tym propagowanie zdrowego stylu życia, aktywności kulturalnej i sportowej, szczególnie wśród osób z niepełnosprawnościami. Zajmuje się również świadczeniem usług doradczych, konsultingowych i edukacyjnych, mających na celu rozwój i edukację w zakresie gospodarowania energią elektryczną oraz cyfryzacji przedsiębiorstw.Działalność Fundacji Arturro finansowana jest przez środki pozyskane od fundatora, darowizny od osób prywatnych i organizacji, a także uczestnictwo w różnorodnych projektach. Organizacja współpracuje z innymi instytucjami, oferując wsparcie w zakresie technologii, energetyki i zarządzania zasobami.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fundacja arturr osiągnęła 85 870 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 85 550 zł. Pozostałe przychody to 320 zł.
Całkowite koszty wyniosły 96 343 zł.
Strata netto wyniosła 10 793 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 85 870 zł w 2023 roku.
• 35 860 zł w 2022 roku.
• 5650 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -10 793 zł w 2023 roku.
• -729 zł w 2022 roku.
• -4917 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fundacja arturr wynosi -11 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1813 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -10 793 zł w
2023 roku.
• -728 zł w
2022 roku.
• -4750 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja arturr wynosi 57 247 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 214 675 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3286 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 57 247 zł w 2023 roku.
• 30 190 zł w 2022 roku.
• 10 597 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja arturr wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Fundacja arturr wyniosły 96 663
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja arturr wyniosła 15 504 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 504 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 504 zł.
f
undusz własny to -2415 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 919 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1922 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 504 zł w 2023 roku.
• 37 817 zł w 2022 roku.
• 14 161 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -70%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 447%.
Marża operacyjna wyniosła -13%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja arturr wyniosły 17 919 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 504 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 116%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2562 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 919 zł w 2023 roku
• 29 439 zł w 2022 roku
• 5054 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 116% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja arturr wykazała przychody na poziomie 85 870 zł.
Organizacja zarobiła -10 793 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -10 793 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 63 zł w 2021 roku
Organizacja Fundacja arturr wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 27% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 13% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki