Rozpoczęcie działalności
2014-09-04
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
fundacjaskillab@gmail.com
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. DO REPREZENTACJI FUNDACJI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU. 2. ZOBOWIĄZANIA FUNDACJI POWYŻEJ 1000 PLN BRUTTO (JEDNEGO TYSIĄCA PLN BRUTTO) WYMAGAJĄ ZGODNYCH OŚWIADCZEŃ WOLI PREZESA ZARZĄDU I EWENTUALNIE WICEPREZESA ZARZĄDU.
Cel działania
1. CELEM FUNDACJI JEST TWORZENIE WARUNKÓW DLA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU I FUNKCJONOWANIA DZIECKA I RODZINY, W TYM OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA POPRZEZ: A) NIWELOWANIE DEFICYTÓW ROZWOJOWYCH I RÓŻNEGO RODZAJU DYSFUNKCJI U PODOPIECZNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI POPRZEZ UPOWSZECHNIANIE I WSPIERANIE HOLISTYCZNEGO PODEJŚCIA DO PROCESÓW ROZWOJOWYCH PRZY UWZGLĘDNIENIU CZYNNIKÓW GENETYCZNYCH, ŚRODOWISKOWYCH, INSTYTUCJONALNYCH, JAK SWOISTOŚCI OSOBOWOŚCI PODOPIECZNEGO, B) UPOWSZECHNIANIE NOWEJ WIEDZY Z DZIEDZINY ROZWOJU I ZDROWIA HOLISTYCZNEGO, C) NIESIENIE POMOCY WYMAGAJĄCYM TERAPII BĄDŹ REHABILITACJI W PRZYPADKU KRYZYSU EMOCJONALNEGO, PSYCHICZNEGO BĄDŹ ZDROWOTNEGO, D) UPOWSZECHNIANIE I WSPIERANIE ROZWOJU TAKICH DZIEDZIN NAUKI, KTÓRE UJMUJĄ CZŁOWIEKA JAKO JEDNOŚĆ PSYCHOFIZYCZNĄ, ZARÓWNO W DIAGNOSTYCE JAK I TERAPII, 2. UPOWSZECHNIANIE NAUKI, SZKOLNICTWA WYŻSZEGO, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA POPRZEZ: A) WZMACNIANIE KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI WYCHOWAWCZYCH ORAZ DOSKONALENIE RODZICÓW, OPIEKUNÓW, NAUCZYCIELI Z RÓŻNEGO RODZAJU DEFICYTAMI, DYSFUNKCJAMI ORAZ ZABURZENIAMI EMOCJONALNYMI W PODEJMOWANIU AKTYWNEJ ROLI JAKO TERAPEUTY, B) PROPAGOWANIE WIEDZY O RÓŻNEGO RODZAJU DEFICYTACH I DYSFUNKCJACH ORAZ ZABURZENIACH EMOCJONALNYCH I SPOSOBACH ICH TERAPII, C) PROPAGOWANIE WIEDZY O SKUTECZNYCH METODACH PRACY Z DZIEĆMI Z RÓŻNEGO RODZAJU DEFICYTAMI, DYSFUNKCJAMI ORAZ ZABURZENIAMI EMOCJONALNYMI I RODZINĄ TAKICH DZIECI, D) PROPAGOWANIE ROZWOJU EDUKACJI NA KAŻDYM SZCZEBLU I DOSTOSOWANIU JEJ DO POTRZEB DZIECI Z RÓŻNEGO RODZAJU DEFICYTAMI, DYSFUNKCJAMI ORAZ ZABURZENIAMI EMOCJONALNYMI I RODZINY TAKICH DZIECI, 3. POMOC SPOŁECZNA, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI POMOC RODZINOM I OSOBOM W TRUYDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ ORAZ WYRÓWNYWANIA SZANS TYCH RODZIN I OSÓB, 4. WSPIERANIE RODZINY, MACIERZYŃSTWA, RODZICIELSTWA, 5. UPOWSZECHNIANIE I OCHRONA PRAW DZIECKA 6. WSPIERANIE RODZIN I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ 7. INTEGRACJA I REINTEGRACJA ZAWODOWA I SPOŁECZNA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM,