Województwo
WIELKOPOLSKIE
Rozpoczęcie działalności
2014-08-05
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
wildzianie@gmail.com
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZENIA WOLI, PISM I DOKUMENTÓW W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH OSÓB SPOŚRÓD CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. DZIAŁANOŚĆ NA RZECZ ROZWOJU DZIELNICY WILDA. 2. POPULARYZACJA WIEDZY O DZIELNICY WILDA, JEJ HISTORII, TERAŹNIEJSZOŚCI I PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ. 3. ROZPOZNAWANIE PROBLEMÓW LOKALNYCH SPOŁECZENOŚCI I RÓŻNYCH ŚRODOWISK ORAZ WSPÓŁPRACA Z WŁADZAMI MIASTA W ICH ROZWIĄZYWANIU. 4. TWORZENIE INICJATYW SPOŁECZNYCH NA RZECZ WILDY. 5. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ. 6. WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ, SPORTOWEJ, EDUKACYJNEJ, KRAJOZNAWCZEJ I REKREACYJNEJ. 7. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI INTEGRUJĄCEJ CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA POPRZEZ AKTYWNOŚĆ KULTURALNĄ, REKREACYJNĄ I TOWARZYSKĄ. 8. WSPOMAGANIE WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI I PRZEDSIĘBIORSTWAMI KRAJOWYMI I ZAGRANICZNYMI. 9. MONITOROWANIE PROBLEMÓW I OGRANICZEŃ, NA JAKIE NAPOTYKAJĄ PODMIOTY GOSPODARCZE CHCĄCE INWESTOWAĆ NA WILDZIE. 10. ZABIEGANIE O ŚRODKI FINANSOWE Z ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWYCH, UNII EUROPEJSKIEJ, Z INSTYTUCJI KRAJOWYCH I LOKALNYCH NA PROJEKTY I PROGRAMY ZWIĄZANE Z ROZWOJEM OBSZARU ODDZIAŁYWANIA STOWARZYSZENIA. 11. PRZYCZYNIANIE SIĘ DO REALIZACJI ZADAŃ W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA NATURALNEGO I KRAJOBRAZU. 12. PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE PROMOCJI I REALIZACJI ZAŁOŻEŃ TRANSPORTU ZRÓWNOWAŻONEGO NA TERENIE DZIELNICY I MIASTA. 13. INICJOWANIE I WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ZABYTKÓW I POZOSTAŁYCH DÓBR KULTURY. 14. PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ SPRZYJAJĄCYCH ROZWOJOWI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH MIESZKAJĄCYCH NA TERENIE WILDY, A TAKŻE PRZYCZYNIANIE SIĘ DO ICH INTEGRACJI ZE ŚRODOWISKIEM LOKALNYM.