SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Infrastruktura kolejowa osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1243 zł.
Strata netto wyniosła 1242 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 0 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1242 zł w 2020 roku.
• -8000 zł w 2019 roku.
• -4000 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Infrastruktura kolejowa wynosi -1 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1586 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1242 zł w
2020 roku.
• -8000 zł w
2019 roku.
• -4000 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Infrastruktura kolejowa wynosi 1192 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6357 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1853 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1192 zł w 2020 roku.
• 1500 zł w 2019 roku.
• 3750 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Infrastruktura kolejowa wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.
• 0,02% w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Infrastruktura kolejowa wyniosły 1243
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 4000 zł w 2019 roku
• 2000 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
16.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
50% w 2019 roku
•
50% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Infrastruktura kolejowa wyniosła 1589 zł.
a
ktywa obrotowe to 1589 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1589 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1589 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -4470 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1589 zł w 2020 roku.
• 4000 zł w 2019 roku.
• 8000 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -78%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -78%.
Marża operacyjna wyniosła -2,070,733%.
Marża netto wyniosła -2,070,733%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -690244.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -690244.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1589 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2020 roku
• 2000 zł w 2019 roku
• 3000 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 50% w 2019 roku
• 38% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Infrastruktura kolejowa wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -1242 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1242 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Infrastruktura kolejowa wykazała zysk netto większy niż 34% organizacji z branży "Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe".
Organizacja wykazała przychód większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000000003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 34% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 22% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 9% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.000000003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Grupa Lotos
posiada 848 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 04.03.2015 jest
Grupa Lotos
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.11.2014 do 04.03.2015
był Grupa Lotos
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 25.07.2014 do 14.11.2014 najwięcej udziałów posiadał Kancelaria Prawna Domański I Wspólnicy . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.