Grupa Media Art to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze audiowizualnej,skierowanej zarówno do klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych. Ich oferta obejmuje szeroki zakres usług, takich jak video-storytelling, tworzenie filmów użytkowych, obsługa eventów, fotorelacje, transmisje live oraz tworzenie treści multichannel. Dzięki swojej kreatywności i dbałości o detale, Media Art skutecznie pomaga budować i wzmacniać wizerunek marek swoich klientów. Firma może poszczycić się 20-letnim doświadczeniem dziennikarskim, co przekłada się na wysoki profesjonalizm w prowadzeniu wywiadów, pisaniu artykułów i tworzeniu treści dostosowanych do różnych kanałów komunikacji. Media Art koncentruje się na tworzeniu angażujących materiałów, które przyciągają uwagę i budują emocjonalne więzi z odbiorcami. Firma posiada również bogate portfolio, w którym znajduje się szereg projektów zrealizowanych dla znanych marek i instytucji. Jej misją jest tworzenie filmów i treści, które nie tylko informują, ale i pobudzają wyobraźnię, zachęcając widzów do stania się klientami i ambasadorami marki.
W skrócie
Tworzenie video-storytellingu
Produkcja filmów użytkowych
Realizacja fotorelacji
Obsługa eventów i transmisji live
Tworzenie treści multichannel i zarządzanie social media
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Grupa media art osiągnęła 317 075 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 317 068 zł. Pozostałe przychody to 7 zł.
Całkowite koszty wyniosły 330 922 zł.
Strata netto wyniosła 13 854 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -12 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 317 075 zł w 2023 roku.
• 261 314 zł w 2022 roku.
• 319 342 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6485 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -13 854 zł w 2023 roku.
• -15 085 zł w 2022 roku.
• 13 959 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa media art wynosi 262 494 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 792 688 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -31 293 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 262 494 zł w 2023 roku.
• 235 710 zł w 2022 roku.
• 341 544 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa media art wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa media art wyniosła 96 684 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 686 zł.
a
ktywa obrotowe to 95 998 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 96 684 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 68 147 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 537 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -19 834 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 96 684 zł w 2023 roku.
• 124 210 zł w 2022 roku.
• 146 205 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -20%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -86.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa media art wyniosły 28 537 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 96 684 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 650 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 537 zł w 2023 roku
• 42 209 zł w 2022 roku
• 49 119 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa media art wykazała przychody na poziomie 317 075 zł.
Organizacja zarobiła -12 324 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1530 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -13 854 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -523 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1530 zł w 2023 roku
• 757 zł w 2022 roku
• 148 zł w 2021 roku
Organizacja Grupa media art wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.007%.