Adres
UL. GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA, 38A
Rozpoczęcie działalności
2014-11-28
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ŁĄCZNE DZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZESA
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1. WZMACNIANIE POTENCJAŁU MARKETINGOWEGO REGIONÓW, W TYM SZCZEGÓLNIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO I WSPIERANIE JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W CELU DOSKONALENIA ICH WIZERUNKU ORAZ POPRAWY KOMUNIKACJI Z OTOCZENIEM, 2. WZMACNIANIE POTENCJAŁU MARKETINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW ORAZ ZWIĘKSZANIA ICH KONKURENCYJNOŚCI I WSPÓŁPRACY NA RYNKACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH, 3. WSPIERANIE WIZERUNKOWE INSTYTUCJI PUBLICZNYCH I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH ORAZ REALIZACJA DZIAŁAŃ NA RZECZ DOSKONALENIA METOD KSZTAŁTOWANIA RELACJI Z OTOCZENIEM, 4. DOSKONALENIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE POPRAWY WIZERUNKU BRANŻ I SEKTORÓW GOSPODARKI W OBSZARZE PRZEMYSŁU I USŁUG ORAZ WZMACNIANIE ICH RELACJI Z OTOCZENIEM, 5. PODNOSZENIE ŚWIADOMOŚCI MARKETINGOWEJ WE WSZYSTKICH GRUPACH SPOŁECZNYCH ORAZ PROWADZENIE DZIAŁAŃ UKIERUNKOWANYCH NA WZMACNIANIE WIEDZY I KOMPETENCJI KONSUMENCKICH, 6. PROWADZENIE DZIAŁAŃ WZMACNIAJĄCYCH RANGĘ WIEDZY, ROZWIĄZAŃ I DECYZJI MARKETINGOWYCH W SPOŁECZNOŚCIACH LOKALNYCH I W OTOCZENIU SAMORZĄDOWYM, 7. PROMOWANIE I WDRAŻANIE WIEDZY MARKETINGOWEJ W PRZEDSIĘBIORSTWACH POPRZEZ AKTYWNE DZIAŁANIA EDUKACYJNE, PROJEKTOWE I MONITORINGOWE SKIEROWANE DO KADR KIEROWNICZYCH FIRM I ZATRUDNIONYCH W NICH PRACOWNIKÓW, 8. TWORZENIE I UPUBLICZNIANIE OPINII I STANOWISK W OBSZARZE ZJAWISK I PROCESÓW MARKETINGOWYCH ORAZ WZMACNIANIE AKTYWNOŚCI ŚRODOWISK ZWIĄZANYCH ZAWODOWO Z MARKETINGIEM, 9. TWORZENIE I PROMOWANIE NOWYCH IDEI MARKETINGOWYCH ORAZ KSZTAŁTOWANIE WIEDZY MARKETINGOWEJ UŻYTECZNEJ W PROCESACH MODERNIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW I SAMORZĄDÓW, 10. WSPIERANIE ROZWOJU REGIONALNEGO POPRZEZ GROMADZENIE INFORMACJI O ZJAWISKACH MARKETINGOWYCH, PROWADZENIE BADAŃ I ANALIZ ORAZ UPUBLICZNIANIE ICH WYNIKÓW, 11. ROZWIJANIE ŚWIADOMOŚCI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW I SAMORZĄDÓW POPRZEZ ORGANIZOWANIE KONKURSÓW I RANKINGÓW MARKETINGOWYCH ORAZ PROMOWANIE NAJLEPSZYCH ROZWIĄZAŃ I PRAKTYK MARKETINGOWYCH,