Rozpoczęcie działalności
2014-06-12
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI,JAK RÓWNIEŻ WSZELKICH PISM W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH WYMAGANE JEST DZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZESA.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1.STWORZENIE SIECI WSPÓŁPRACY W OBSZARZE BRANŻY TURYSTYCZNEJ, SEKTORÓW POKREWNYCH, WSPOMAGAJĄCYCH ORAZ OTOCZENIA BIZNESU UMOŻLIWIAJĄCEJ EFEKTYWNE POŁĄCZENIE I WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU UCZESTNIKÓW I PODMIOTÓW PRZYSTĘPUJĄCYCH DO KLASTRA, 2.WZAJEMNA KOORDYNACJA DZIAŁAŃ W ZAKRESIE ROZWOJU BRANŻY TURYSTYCZNEJ, 3.WZAJEMNE STARANIA O POZYSKANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH (W TYM W RAMACH FUNDUSZY WSPÓLNOTY EUROPEJSKIEJ) NA BADANIA, SZKOLENIA, ROZWÓJ INFRASTRUKTURY GOSPODARCZEJ I ZAGOSPODAROWANIA TURYSTYCZNEGO PODMIOTÓW UCZESTNICZĄCYCH W DZIAŁALNOŚCI KLASTRA ORAZ NA FINANSOWANIE DZIAŁAŃ STATUTOWYCH KLASTRA, 4.PROMOCJA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH I GMIN REGIONU LUBUSKIEGO I WIELKOPOLSKI, W TYM SZCZEGÓLNIE - KREOWANIE I UPOWSZECHNIANIE WIZERUNKU REGIONÓW JAKO OBSZARU ATRAKCYJNEGO TURYSTYCZNIE, 5.WSPIERANIE ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI TURYSTYCZNEJ, PODNOSZENIE EFEKTYWNOŚCI EKONOMICZNEJ PODMIOTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI DLA TURYSTÓW, 6.ORGANIZACJA SZKOLEŃ W ZAKRESIE DOKSZTAŁCANIA, DOSKONALENIA I PODNOSZENIA KWALIFIKACJI KADR TURYSTYCZNYCH, 7.WSPÓLNA PROMOCJA (STRONA INTERNETOWA, TARGI, WYDAWNICTWA PROMOCYJNE, WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI ETC.), 8.UDZIAŁ W BUDOWIE DOKUMENTÓW PROGRAMOWYCH DOTYCZĄCYCH ROZWOJU TURYSTYKI, 9.INICJOWANIE, OPINIOWANIE I WSPOMAGANIE PLANÓW ROZWOJU I MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I KULTURALNEJ, 10.WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRACJĄ PUBLICZNĄ, UCZELNIAMI I SZKOŁAMI O PROFILU TURYSTYCZNYM, ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI I INNYMI PODMIOTAMI DZIAŁAJĄCYMI W OBSZARZE TURYSTYKI POPRZEZ POZYSKIWANIE WYKWALIFIKOWANEJ KADRY ORAZ TRANSFERU WIEDZY I INNOWACJI UŻYTECZNYCH DLA ROZWOJU USŁUG TURYSTYCZNYCH, 11.PROMOWANIE IDEI KLASTERINGU, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I INNOWACYJNOŚCI, 12.PROWADZENIE BADAŃ MARKETINGOWYCH W ZAKRESIE TURYSTYKI ORAZ ICH ANALIZA, 13.PROMOWANIE MARKI KLASTRA, PRZEDSIĘWZIĘĆ PODEJMOWANYCH PRZEZ KLASTER TURYSTYCZNY ORAZ PRODUKTÓW OFEROWANYCH PRZEZ CZŁONKÓW KLASTRA. DALSZE CELE STOWARZYSZENIA OKREŚLONE SĄ W § 5 PKT. 14-27 STATUTU.