Rozpoczęcie działalności
2014-06-15
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA FUNDACJI, W TYM SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH. UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU I WICEPREZES JEDNOOSOBOWO LUB JEDEN Z CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM LUB WICEPREZESEM.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1. WSPIERANIE HARMONIJNEGO WSPÓŁISTNIENIA CZŁOWIEKA Z WSZYSTKIMI ELEMENTAMI PRZYRODY. 2. POSZUKIWANIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ UŁATWIAJĄCYCH SAMOZAPOZNANIE I ROZWÓJ TWÓRCZEGO POTENCJAŁU OSOBOWEGO DZIECI I DOROSŁYCH. 3. EDUKACJA EKOLOGICZNA, OBYWATELSKA, WSPIERANIE POSTAW DEMOKRATYCZNYCH. 4. WSPIERANIE ROZWOJU AGROTURYSTYKI I AKTYWACJI TERENÓW WIEJSKICH. 5. INICJOWANIE I REALIZOWANIE RÓŻNORODNYCH PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH, NAUKOWYCH, WYCHOWAWCZYCH, SPORTOWYCH, INFORMACYJNYCH, PEDAGOGICZNYCH, TERAPEUTYCZNYCH ORAZ KULTURALNYCH ROZWIJAJĄCYCH ZDROWE POSTAWY WOBEC BUDOWANIA WIĘZI MIĘDZYLUDZKICH, MIĘDZYPOKOLENIOWYCH I MIĘDZYKULTUROWYCH OPARTYCH NA MIŁOŚCI, WOLNOŚCI, SZACUNKU, ZAUFANIU I EMPATII. 6. PROMOWANIE I WSPIERANIE NATURALNEGO, SWOBODNEGO ROZWOJU DZIECI W JEGO INDYWIDUALNYCH WYRAZIE, CZASIE ORAZ RYTMIE. 7. PROMOCJA I EDUKACJA W ZAKRESIE HOLISTYCZNEGO MODELU ZDROWIA, ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA, NATUROTERAPII, ZDROWEGO ODŻYWIANIA, PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ I PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ. 8. WSPIERANIE I DOTOWANIE OSÓB POZBAWIONYCH ŚRODKÓW DO ROZWOJU I WYRAZU TWÓRCZEGO POTENCJAŁU OSOBOWEGO, W SZCZEGÓLNOŚCI OSÓB DOTKNIĘTYCH OGRANICZENIAMI SPOŁECZNYMI, SOCJALNYMI, ŚRODOWISKOWYMI I TERYTORIALNYMI W ZAKRESIE MOBILNOŚCI KULTUROWEJ (NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ, SKUTKI SEGREGACJI RASOWEJ I PŁCIOWEJ, PENITENCJARYZM, OBSZARY WIEJSKIE, WYKLUCZENIE OSÓB STARSZYCH Z ŻYCIA SPOŁECZNEGO I ZAWODOWEGO, ŚRODOWISKA ZAGROŻONE PATOLOGIĄ SPOŁECZNĄ I MARGINALIZACJĄ ETC.) 9. DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU INNOWACYJNEJ I ALTERNATYWNEJ DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ I EDUKACYJNEJ OPARTEJ O NEUROBIOLOGIĘ, PSYCHOLOGIĘ ORAZ PEDAGOGIKĘ WOLNOŚCIOWĄ. 10. WSPIERANIE ROZWOJU RODZINY POJMOWANEJ JAKO MIEJSCE DO ODKRYWANIA I REALIZACJI TWÓRCZEGO POTENCJAŁU OSOBOWEGO ZARÓWNO DZIECI JAKI DOROSŁYCH.