Województwo
WIELKOPOLSKIE
Rozpoczęcie działalności
2014-05-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA W TYM DOTYCZĄCE REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH SKŁADAJĄ DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE CO NAJMNIEJ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU W TYM PREZES LUB WICEPREZES ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
DO PODSTAWOWYCH CELÓW STOWARZYSZENIA NALEŻY: 1) DZIAŁANIE NA RZECZ INTEGRACJI I ROZWOJU LOKALNEGO ŚRODOWISKA SPOŁECZNEGO I ZWIĘKSZENIE ZAINTERESOWANIA ŚRODOWISK LOKALNYCH SPRAWAMI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W STARYM MIEŚCIE, ZWANEGO DALEJ "PRZEDSZKOLEM"; 2) DZIAŁANIE NA RZECZ UPOWSZECHNIENIA I OCHRONY PRAW DZIECKA; 3) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ, EDUKACYJNEJ I KULTURALNEJ ZWŁASZCZA W ZAKRESIE INICJOWANIA, WSPIERANIA I POMOCY W PRZEDSIĘWZIĘCIACH EDUKACYJNYCH, OŚWIATOWYCH I KULTURALNYCH; 4) INICJOWANIE ORGANIZOWANIA FORM WYPOCZYNKU I ORGANIZACJI CZASU DZIECI W PRZEDSZKOLU JAK I POZA NIM; 5) WSPIERANIE DOBROCZYNNOŚCI I DZIAŁAŃ HUMANITARNYCH WOBEC OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, SENIORÓW, BEZROBOTNYCH, DZIECI I MŁODZIEŻY ORAZ INNYCH OSÓB; 6) WSPIERANIE DZIECI ORAZ RODZIN W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ; 7) PROMOCJA ZDROWIA ORAZ ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA; 8) PROPAGOWANIE ORAZ WSPIERANIE INICJATYW SPOŁECZNYCH W ZAKRESIE EKOLOGII, OCHRONY ŚRODOWISKA NATURALNEGO I OCHRONY ZWIERZĄT; 9) PROPAGOWANIE I WSPIERANIE INICJATYW SPOŁECZNYCH DOTYCZĄCYCH ROZWOJU LOKALNEGO I REGIONALNEGO; 10) WSPIERANIE INICJATYW SPOŁECZNYCH NA RZECZ BEZPIECZEŃSTWA NA DROGACH NA WSI, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI INICJATYW W ZAKRESIE OZNAKOWANIA DRÓG, BUDOWY DRÓG I CHODNIKÓW; 11) POPULARYZACJA I ROZWÓJ TURYSTYKI W REGIONIE, ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ, WYCIECZEK JAK I IMPREZ; 12) POZYSKIWANIE FUNDUSZY NA UCZESTNICTWO W KURSACH DOSKONALENIA ZAWODOWEGO (M.IN. PERSONELU PRZEDSZKOLA); 13) AKTYWIZACJA, INTEGRACJA I ZWIĘKSZENIE ZAINTERESOWANIA ŚRODOWISK LOKALNYCH SPRAWAMI DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH; 14) INICJOWANIE RÓŻNYCH FORM WSPÓŁPRACY PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI; 15) DZIAŁANIE NA RZECZ UTRZYMANIA, MODERNIZACJI I WZBOGACENIA BAZY LOKALOWEJ ORAZ RZECZOWEJ PRZEDSZKOLA.