SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA I PODPISYWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU, CZŁONEK ZARZĄDU Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
KUL Creative Sp. z o.o. to uniwersytecka spółka celowa działająca w ramach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Firma koncentruje się na komercjalizacji wiedzy oraz wsparciu procesów innowacyjnych. Dzięki uczestnictwu w licznych projektach europejskich i międzynarodowej współpracy, KUL Creative oferuje rozwiązania i usługi dedykowane sektorowi MŚP, w tym spółkom spin-off. Firma regularnie bierze udział w różnorodnych kongresach, takich jak Kongres 590 czy Kongres Nowej Mobilności, gdzie ma możliwość nawiązywania kontaktów z czołowymi przedstawicielami biznesu, rządu i branży innowacyjnej. Jednym z kluczowych projektów jest Inkubator Innowacyjności 2.0, który wspólnie z innymi uniwersytetami wspiera zarządzanie wynikami badań naukowych i ich komercjalizację. Spółka działa jako pomost między światem akademickim a biznesowym, promując osiągnięcia naukowe i wpływając na rozwój gospodarzy regionalnej i narodowej innowacyjności.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kul creative osiągnęła 6685 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 886 zł. Pozostałe przychody to 5799 zł.
Całkowite koszty wyniosły -385 zł.
Zysk netto wyniósł 1271 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6685 zł w 2023 roku.
• 14 950 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1660 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1271 zł w 2023 roku.
• 4526 zł w 2022 roku.
• -2494 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kul creative wynosi 11 586 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2045 zł a 17 795 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5909 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 586 zł w 2023 roku.
• 29 161 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kul creative wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Kul creative wyniosły 5063
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kul creative wyniosła 3042 zł.
a
ktywa obrotowe to 3042 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3042 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2727 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 316 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3042 zł w 2023 roku.
• 1971 zł w 2022 roku.
• 3003 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła -472%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -78.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kul creative wyniosły 316 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3042 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 316 zł w 2023 roku
• 516 zł w 2022 roku
• 16 073 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
• 535% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kul creative wykazała przychody na poziomie 6685 zł.
Organizacja zarobiła 1271 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1271 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Kul creative wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 8% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła Ii
posiada 1100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 28.12.2017 jest
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła Ii
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.09.2017 do 28.12.2017
była Fundacja Potulicka
kontrolująca 91% udziałów.
W okresie od 19.05.2014 do 18.09.2017 najwięcej udziałów posiadał Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła Ii. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.