Organizacja E-cho media osiągnęła 318 834 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 318 834 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 273 591 zł.
Zysk netto wyniósł 45 243 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 30 204 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 318 834 zł w 2023 roku.
• 199 567 zł w 2022 roku.
• 207 282 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6129 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 45 243 zł w 2023 roku.
• -40 416 zł w 2022 roku.
• -34 741 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-cho media wynosi 439 656 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
46 126 zł a 797 086 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 48 831 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 439 656 zł w 2023 roku.
• 145 238 zł w 2022 roku.
• 180 694 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji E-cho media wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów E-cho media wyniosła 100 422 zł.
a
ktywa obrotowe to 100 422 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 100 422 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 61 502 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 38 921 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9361 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 100 422 zł w 2023 roku.
• 68 472 zł w 2022 roku.
• 92 479 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 74%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania E-cho media wyniosły 38 921 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 100 422 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3790 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 38 921 zł w 2023 roku
• 52 214 zł w 2022 roku
• 35 805 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 76% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja E-cho media wykazała przychody na poziomie 318 834 zł.
Organizacja zarobiła 45 243 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 45 243 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -262 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja E-cho media wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 22% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 13% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.