HOLIDAY TIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000509557
NIP
6312653347
REGON
243560676

Podsumowanie

aktywa
38 tys.
przychód
25 tys.
zysk
-82 tys.
wartość firmy
17 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
UL. ZWYCIĘSTWA, 31
Kod pocztowy
44-100
Rejestracja
2014-05-15
Rozpoczęcie działalności
2014-05-15
Kapitał zakładowy
6250,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.wakacjenonstop.pl
Email
kontakt@wakacjenonstop.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Holiday time osiągnęła 25 240 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 739 zł. Pozostałe przychody to 10 501 zł.
Całkowite koszty wyniosły 96 920 zł.
Strata netto wyniosła 82 182 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -13 610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 240 zł w 2022 roku.
• 182 331 zł w 2021 roku.
• 61 011 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 96 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -82 182 zł w 2022 roku.
• 22 301 zł w 2021 roku.
• -74 445 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Holiday time wynosi 16 826 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 63 099 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -9073 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 826 zł w 2022 roku.
• 210 759 zł w 2021 roku.
• 40 674 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Holiday time wyniosła 38 171 zł.
a
ktywa obrotowe to 38 171 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 38 171 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -381 065 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 419 236 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3988 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 38 171 zł w 2022 roku.
• 81 882 zł w 2021 roku.
• 66 856 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -215%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła -629%.
Marża netto wyniosła -326%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 47.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -100.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -47.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Holiday time wyniosły 419 236 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 38 171 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,098%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 50 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 419 236 zł w 2022 roku
• 380 765 zł w 2021 roku
• 388 041 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1098% w 2022 roku
• 465% w 2021 roku
• 580% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Holiday time wykazała przychody na poziomie 25 240 zł.
Organizacja zarobiła -82 182 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -82 182 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Holiday time wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Działalność agentów turystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bijański Piotr posiada 95 udziałów, które stanowią 76% firmy.
Pancewicz Robert posiada 30 udziałów, które stanowią 24% firmy.
Największym udziałowcem od 29.12.2017 jest Bijański Piotr kontrolujący 76% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.11.2015 do 29.12.2017 był Bijański Piotr kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 23.02.2015 do 23.11.2015 najwięcej udziałów posiadał Bijański Piotr . Jego udziały w tym czasie wynosiły 60%.

Podobne organizacje do HOLIDAY TIME