Rozpoczęcie działalności
2014-04-25
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI Z WYŁĄCZNIEM SPRAW MAJĄTKOWYCH SKŁADAĆ MOŻE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANY JEST PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM PREZESA.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST: 1. ANIMACJA ŻYCIA KULTURALNEGO W ŚRODOWISKU WIEJSKIM 2. UPOWSZECHNIANIE I PROMOWANIE DZIAŁAŃ ARTYSTYCZNYCH, KULTURALNYCH I EDUKACYJNYCH, ZWŁASZCZA WŚRÓD SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ 3. INTEGRACJA ŚRODOWISK SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH ORAZ WZAJEMNA WYMIANA DOŚWIADCZEŃ 4. EDUKACJA MŁODZIEŻY, SZCZEGÓLNIE W OBRĘBIE DZIAŁAŃ ARTYSTYCZNYCH I KULTURALNYCH ORAZ EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA 5. WYRÓWNYWANIE SZANS W DOSTĘPIE DO KULTURY I EDUKACJI WŚRÓD MŁODZIEŻY Z MNIEJSZYMI SZANSAMI ORAZ ZAGROŻONEJ WYKLUCZENIEM 6. UDZIELANIE POMOCY MATERIALNEJ I NIEMATERIALNEJ MŁODYM, UZDOLNIONYM OSOBOM, BĘDĄCYM TWÓRCAMI, ANIMATORAMI ŻYCIA KULTURALNEGO, LIDERAMI SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH 7. WSPIERANIE HOLISTYCZNEGO ROZWOJU JEDNOSTKI W SPOŁECZEŃSTWIE ORAZ TWORZENIE PRZYJAZNEJ PRZESTRZENI DLA ROZWOJU KREATYWNOŚCI, NARODZIN IDEI, MYŚLENIA W SPOSÓB PRZEDSIĘBIORCZY 8. WSPIERANIE NIEKONWENCJONALNYCH DZIAŁAŃ W SFERZE KULTURY, SZTUKI, EDUKACJI I ANIMACJI 9. DIAGNOZOWANIE POTRZEB SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ ORAZ PROWADZENIE BADAŃ W ZAKRESIE KULTURY I EDUKACJI 10. WSPIERANIE MERYTORYCZNE OSÓB CZY PODMIOTÓW PRACUJĄCYCH Z MŁODZIEŻĄ I DLA MŁODZIEŻY ORAZ DZIAŁAJĄCYCH W ŚRODOWISKU LOKALNYM I NA JEGO RZECZ 11. PRZECIWDZIAŁANIE PATOLOGIZACJI SPOŁECZEŃSTWA, ZWŁASZCZA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ 12. KSZTAŁTOWANIE SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO, PROMOWANIE WARTOŚCI Z NIM ZWIĄZANYCH 13. PROPAGOWANIE ŚWIADOMEGO UCZESTNICTWA I ŚWIADOMEGO ODBIORU KULTURY, SZTUKI, EDUKACJI, DZIAŁAŃ ANIMACYJNYCH 14. UTRWALANIE I ARCHIWIZACJA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I HISTORYCZNEGO REGIONU 15. PROMOWANIE WALORÓW TERENU, POPRZEZ ZAPRASZANIE TWÓRCÓW RÓŻNYCH DZIEDZIN: MALARZY, MUZYKÓW, LUDZI TEATRU ITP. 16. PROMOWANIE PRODUKTÓW LOKALNYCH ORAZ ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH REGIONU.