POLSKA IZBA PRODUKTU REGIONALNEGO I LOKALNEGO ODDZIAŁ ŚWIĘTOKRZYSKI KRS
0000504913
NIP
6572914075
REGON
260764109

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Miejscowość
KIELCE
Adres
UL. TARGOWA, 18
Kod pocztowy
25-001
Rejestracja
2014-04-16
Rozpoczęcie działalności
2014-04-16
Organ reprezentujący
ZARZĄD ODDZIAŁU
Email
biuro@izbaprodukturegionalnego.org.pl
Forma prawna
IZBA GOSPODARCZA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU ODDZIAŁU IZBY UPRAWNIENI SĄ : PREZES LUB WICEPREZES I CZŁONEK ZARZĄDU ODDZIAŁU
Organ nadzoru
RADA ODDZIAŁU
Cel działania
1) KREOWANIE POLITYKI WSPIERANIA ROZWOJU PRODUKTÓW REGIONALNYCH I LOKALNYCH, PROMOWANIE TYCH PRODUKTÓW ORAZ INICJOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ ZAPEWNIENIA WYŻSZEJ JAKOŚCI PRODUKTÓW DOSTĘPNYCH NA RYNKU. 2) DZIAŁANIE NA RZECZ AKTYWNEJ POLITYKI W ZAKRESIE WPROWADZANIA LOKALNYCH I REGIONALNYCH PRODUKTÓW DO OBROTU GOSPODARCZEGO. 3) PROMOWANIE INICJATYW GOSPODARCZYCH CZŁONKÓW, POPIERANIE KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO ORAZ DOSKONALENIA ZAWODOWEGO PRODUCENTÓW I PRACOWNIKÓW. 4) INFORMOWANIE O WALORACH PRODUKTÓW REGIONALNYCH I LOKALNYCH. 5) REPREZENTOWANIE I OCHRONA INTERESÓW SWOICH CZŁONKÓW. UDZIELANIE WSPARCIA W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW PRAWNYCH, ORGANIZACYJNYCH I EKONOMICZNYCH. 6) ORGANIZOWANIE WSPÓŁDZIAŁANIA SWOICH CZŁONKÓW W DĄŻENIU DO POPRAWY WŁASNEJ SYTUACJI PRAWNEJ I EKONOMICZNEJ. 7) WYSTĘPOWANIE WE WSPÓLNYM IMIENIU DO ORGANÓW WŁADZ PAŃSTWOWYCH, ORGANÓW WŁADZ SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ORAZ INNYCH ORGANIZACJI. 8) DZIAŁANIA W KIERUNKU PRZYGOTOWANIA POLSKIEGO PRAWA, POLSKICH INSTYTUCJI I POLSKIEGO RYNKU DO WYKORZYSTANIA, ZWIĄZANYCH Z INTEGRACJĄ Z UE, SZANS ROZWOJU PRODUKTÓW REGIONALNYCH I LOKALNYCH. 9) OCENIANIE FUNKCJONOWANIA PRAWA W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SZCZEGÓLNIE W DZIEDZINIE PRODUKTÓW REGIONALNYCH I LOKALNYCH. PRZEDKŁADANIE POSTULATÓW DOTYCZĄCYCH SPÓJNOŚCI, PRZEJRZYSTOŚCI I SPRAWNOŚCI STANOWIONEGO PRAWA. 10) KSZTAŁTOWANIE I UPOWSZECHNIANIE DOBREGO OBYCZAJU ORAZ DOSKONALENIE NORM RZETELNEGO POSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM. 11) ORGANIZOWANIE I STWARZANIE WARUNKÓW DO ROZSTRZYGANIA SPORÓW W DRODZE POSTĘPOWANIA POLUBOWNEGO I POJEDNAWCZEGO ORAZ UCZESTNICZENIE NA ODRĘBNYCH ZASADACH W POSTĘPOWANIU SĄDOWYM W ZWIĄZKU Z DZIAŁALNOŚCIĄ GOSPODARCZĄ SWOICH CZŁONKÓW. 12) ORGANIZOWANIE WSZELKICH UPRZEDNIO NIEWYMIENIONYCH DZIAŁAŃ UŁATWIAJĄCYCH I POPRAWIAJĄCYCH WARUNKI PROWADZENIA PRZEZ CZŁONKÓW DZIAŁALNOŚCI, W TYM TAKŻE POMOC W TWORZENIU WSPÓLNYCH STOWARZYSZEŃ GOSPODARCZYCH LUB GRUP PRODUCENTÓW ROLNYCH ORAZ POZOSTAŁE PUNKTY § 7 STATUTU.
Opis
Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego Oddział Świętokrzyski, ustanowiona w2013 roku, działa jako miejsce reprezentujące interesy przedsiębiorców zajmujących się wytwarzaniem oraz promocją produktów regionalnych i lokalnych. Izba ma na celu wspieranie rozwoju lokalnej przedsiębiorczości inspirowanej dziedzictwem kulturowym oraz jakościowym charakterem produktów. Jej zadań jest wiele, w tym kreowanie polityki wsparcia dla produktów regionalnych, działania na rzecz aktywnego wprowadzania lokalnych wyrobów na rynek, a także organizacja wydarzeń promujących te produkty. Członkowie Izby korzystają z szerokiego wsparcia, które obejmuje doradztwo, pomoc w rozwiązaniu problemów prawnych i organizacyjnych oraz współorganizowanie działań kulturalnych, edukacyjnych czy integracyjnych. Oddział ma również na celu rozwój sieci współpracy i wymiany doświadczeń pomiędzy producentami, a także monitoring i udoskonalanie prawnych aspektów dotyczących produktów lokalnych. Znaczącą rolę w działalności Izby odgrywają organizowane konferencje oraz wydarzenia takie jak "Polskie Kulinaria", które mają na celu popularyzację regionalnych smaków i tradycji kulinarnych.
W skrócie
  • Reprezentacja interesów przedsiębiorców związanych z produktami regionalnymi.
  • Promocja lokalnych produktów i usług poprzez organizację wydarzeń i szkoleń.
  • Wsparcie prawne i doradcze dla członków Izby.
  • Inicjowanie polityki wsparcia dla rozwoju branż lokalnych.
  • Organizacja konferencji i wydarzeń kulturalnych związanych z dziedzictwem kulinarnym.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki